تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Turbo Studio 18.4.1080.12 نرم افزار ساخت نسخه پرتابل از برنامه ها

Turbo Studio یک نرم افزار کامل به منظور ساخت نسخه پرتابل از تمام برنامه ها می باشد که ابزارهای خاصی را برای این منظور در اختیار افراد می گذارد و باعث می شود که استقرار برنامه ها روی نسخه پرتابل به صورت بهتری صورت گیرد. ترکیب فایل های مختلف در یک فضای مجازی صورت داده می شود و پس آماده سازی گام های بعدی، یک نسخه پرتابل بدون نیاز به نصب را خواهید داشت. این نرم افزار روی رجیستری تاثیری نمی گذارد و تنها با دادن یک سیستم درست، می تواند امکان ایجاد نسخه بدون نیاز به نصب را فراهم کند.

با دانلود Turbo Studio کانال مجازی خود را خواهید ساخت و با ترکیب فایل های دلخواه خود، می توانید ابزارهای خاصی را از برنامه اصلی حذف کرده و فایل کم حجم تری را برای ترکیب در نسخه پرتابل داشته باشید. این برنامه رابط کاربری آسانی دارد و تنها با داشتن دانش کمی از کامپیوتر، می توانید عملیات ساخت نسخه ها را انجام دهید. نرم افزار در دو حالت مختلف می تواند این کار را برای شما انجام دهد؛ یکی حالت خودکار و ویزاردی و دیگری حالت دستی که امکانات سفارشی سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

کاور-Turbo-Studio

دانلود Turbo Studio امکانات بیشتری از یک پرتابل ساز ساده را در اختیار کابران خود قرار می دهد. ابزارهایی که به جادویی بودن معروف شده اند و تنها با چند کلیک ساده، کارهایی بزرگی را برای کاربر انجام می دهند. هر برنامه برای اجرا شدن روی فلش و در سیستم های مختلف، نیاز به یک نسخه پرتابل دارد تا بدون نیاز به نصب کارایی خودش را داشته باشد و در مواقع ضروری به کاربر کمک کند. خب با این برنامه دیگر احتیاجی به گشتن نسخه پرتابل نرم افزارها نخواهید داشت و تنها با داشتن آن، می توانید خودتان سازنده آن باشید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Turbo Studio:

یک ابزار سریع و جادویی امکان تنظیم دستی گزینه های استقرار برنامه کار آسان با اجزای موردنیاز اسکرین-شات-Turbo-Studio اسکرین-شات-Turbo-Studio اسکرین-شات-Turbo-Studio اسکرین-شات-Turbo-Studio info

Turbo Studio (formerly known as Spoon Studio) – with this app you can combine files needed to make an app run into a package that is ready for use without deployment. The application allows you to create a virtual container and run programs in a virtual environment without the installation and make changes in registry and system.
Since driver and system updates are constantly developed to reduce the possibilities of errors to occur, applications might need to be rooted to your system and registries so they can keep up the pace. However, with the help of utilities like Spoon Virtual Application Studio you can combine files needed to make an app run into a package that is ready for use without deployment.

Features:
Work fast with a customizable wizard
Manually set deployment options
Easily include required components
A few last words

سیستم مورد نیاز

Operation System:

Windows 8 32/64 bit

Windows 7 32/64 bit

Windows Vista 32/64 bit

Windows XP 32/64 bit

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید.

2) محتوای درون پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و فایل پچ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

3) بر روی دکمه ی Patch کلیک کنید تا عملیات فعال سازی انجام شود.

———-

راهنمایی! آدرس دیفالت نصب نرم افزار در ویندوزهای 64بیتی به صورت ذیل است:

C: / Program Files (x86) / Turbo.net / Turbo Studio 18

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Turbo Studio 18.4.1080.12 نرم افزار ساخت نسخه پرتابل از برنامه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..