تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن ۷ پیکر قابل شناسایی از جانباختگان هواپیمای ATR /پیکرها سالم نیستند/ یکی از اجساد متعلق به یک خانم است

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیدا شدن ۷ پیکر قابل شناسایی از جانباختگان هواپیمای  ATR /پیکرها سالم نیستندمعاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷ پیکر قابل شناسایی از جانباختگان هواپیمای ATR تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا پیدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزیز فیلی   اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر موفق شدند 7 پیکر قابل شناسایی از جانباختگان ATR در ارتفاعات دنا را پیدا کنند که با حتمال زیاد فردا به پزشکی قانونی منتقل می‌شوند.

وی  افزود: پیکرهای پیدا شده کامل و سالم نبوده بلکه با توجه به مدارک کشف شده در لباس آنان قابل شناسایی هستند، همپنین  یکی از اجساد متعلق به یک خانم است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: 50 امدادگر جمعیت هلال‌احمر و هیئت کوهنوردی شهرستان دنا عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج را به صورت شب‌مانی انجام می‌دهد.

 انتهای پیام/س

قابل شناسایی شدن 7 پیکر از جانباختگان سقوط هواپیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن ۷ پیکر قابل شناسایی از جانباختگان هواپیمای ATR /پیکرها سالم نیستند/ یکی از اجساد متعلق به یک خانم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..