تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروط فرزند خواندگی

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران از فرزندخواندگی ۵۰۱ فرزند بی‌سرپرست به خانواده‌ها طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: طبق قانون فقط 3 گروه از افراد می توانند سرپرستی کودکان و نوجوانان را برعهده بگیرند.

واگذاری ۵۰۱ فرزند بی‌سرپرست به خانواده‌ها

احمد خاکی معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: سال گذشته حدود 501 فرزند به خانواده ها برای فرزند خواندگی سپرده شد.

 با روند تسهیل گری در فرزندخواندگی شاید بتوان گفت که در دویا سه سال اخیر 50تا60 درصد فرزند خواندگی در سطح استان تهران افزایش یافته است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت:  71 خانه کودک در سطح استان تهران فعال است که به طور میانگین در هریک از آنها 16 کودک زندگی می‌کند.

با توجه به قانون مصوب سال 94، فقط 3 گروه از افراد می توانند سرپرستی کودکان و نوجوانان را از سازمان بهزیستی درخواست کنند گروه اول، زن و شوهری که پنج سال از تاریخ ازدواجشان گذشته و صاحب فرزند نشده‌اند البته مشروط به این که حداقل یکی از آنان بیش از 30سال سن داشته باشد.

گروه دوم، زن و شوهر دارای فرزند که مشروط به اینکه یکی از آنان بیش از 30سال سن داشته باشدو دختران و زنان مجردی که حداقل 30سال سن داشته باشند البته این گروه فقط حق سرپرستی کودکان دختر را دارند.

نبود اوراق هویتی بزرگترین مشکل فرزندانی است که به بهزیستی سپرده می شوند چرا که اغلب این کودکان نیاز به مراقبتهای درمانی دارند و برای پذیرش در بیمارستان با مشکل مواجه می شوند از طرفی هزینه درمان آنها نیز زیاد است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروط فرزند خواندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..