تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر شیرین محمد صلاح در مورد جام جهانی

ورزش سه: محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول دیشب از ناحیه شانه بعد از برخورد با سرخیو راموس آسیب دیده و اخبار ضد و نقیضی در خصوص احتمال غیبت او در جام جهانی شنیده می شود اما این ستاره مصری مدعی شد در جام جهانی حضور خواهد یافت.

خبر شیرین محمد صلاح در مورد جام جهانی


محمد صلاح در صفحه رسمی خود نوشت: "شب بسیار دشواری را سپری کردم اما من یک جنگجو هستم. من اطمینان دارم که به جام جهانی روسیه می رسم و باعث افتخار شما خواهم شد. عشق و حمایت شما قدرتی را من به آن نیاز دارم به من تزریق خواهد کرد."

امروز اخبار فراوانی در خصوص غیبت صلاح منتشر شد و حتی وزیر ورزش عربستان که رابطه نزدیکی با فدراسیون مصر دارد مدعی شد صلاح 2 ماه از میادین دور خواهد بود اما حداقل حالا مشخص شد آسیب دیدگی ستاره تیم ملی مصر آنقدرها هم جدی نیست و احتمال رسیدن او به روسیه 2018 زیاد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر شیرین محمد صلاح در مورد جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..