تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناراحتی شدید بازیکنان و مدیران رئال از رونالدو

ورزش سه: مصاحبه دیشب رونالدو بعد از فتح لیگ قهرمانان کام هواداران و اعضای باشگاه را تلخ کرد و آنها از ستاره پرتغالی به خاطر زمانبندی غلط ابراز این سخنان به شدت ناراحت هستند.


 البته فلورنتینو پرز دیشب خیلی سریع پاسخ رونالدو را داده و مدعی شد که او با باشگاه قرارداد دارد و راموس نیز مدعی شد بهتر است او حرف هایش را امشب بزند و هیچ جا برای رونالدو بهتر از رئال مادرید نیست.

ناراحتی شدید بازیکنان و مدیران رئال از رونالدو


رونالدو در سال 2016 با تمدید قرارداد خود حقوقی 22 میلیون یورویی دریافت می کند اما اخیرا حس کرده که فاصله زیادی با نیمار و لیونل مسی داشته و خواهان افزایش حقوق خود است اما مدیریت باشگاه معتقد است رونالدو باید در زمان دیگری در این خصوص صحبت می کرد.

بازیکنان و کادر مدیریتی رئال مادرید همگی حس می کنند مصاحبه رونالدو دستاورد بزرگ آنها در کیف و قهرمانی های پیاپی رئال مادرید را زیر سوال برده و حالا که برای اولین بار هم تیم فوتبال و هم بسکتبال رئال مادرید قهرمان اروپا شده، زمان این صحبت ها نبوده است.

امشب رونالدو در مقال هواداران جشن خواهد گرفت و باید دید آیا با در دست گرفتن میکروفون اوضاع را بهتر می کند یا قصد دارد با سیاست سکوت، تردیدها را نسبت به آینده خودش افزایش دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناراحتی شدید بازیکنان و مدیران رئال از رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..