تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از وسیله‌ای که به داد تنبل‌ها می‌رسد تا فناوری که کار و کاسبی دزدها را کساد می‌کند

خانه خود را هوشمند کنید / از طراحی قفل‌هایی که اجازه حضور هیچ دزدی را نمی‌دهد تا نرم‌افزار‌های کم هزینه برای خانه/چگونه خانه‌ای هوشمند داشته باشیم/محققان خانه‌ای هوشمند برای شما می‌سازندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره مخترعان در کشورهای جهان سبب آسان شدن زندگی افراد می‌شود در این بسته خبری به معرفی چند نمونه از این اختراعات می‌پردازیم.

 پرسرعت‌ترین گجت خانگی به بازار آمد

امروزه تب و تاب خانه‌های هوشمند بسیار افزایش یافته است خانه‌های هوشمند هر نوع اتصالی به رادیو، وای فای، بلوتوث و غیره را دارند. مخترعان محصولی را طراحی کرده‌اند که قادر است 10 پردازنده را به صورت همزمان فعال کند و از همین جهت یکی از پرسرعت‌ترین گجت‌های هوشمند خانگی به حساب می‌آید همچنین این گجت قابلیت این را دارد که با استفاده از الگوریتم‌های مخصوص در هر ساعت اتفاقات مهم را به صاحب خانه ارسال کند.

 پرده خانه را به صورت هوشمند کنترل کنید

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که بخواهید وسایل خانه را از راه دور کنترل کنید اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان پرده‌ها را با موبایل کنترل کرد در پاسخ باید بگوییم که به تازگی گجتی طراحی شده است که با اتصال به بلوتوث کنترل پرده‌ها را به دست می‌گیرد این پنل به کمک نور خورشید شارژ می‌شود و هنگامی که بخواهید پرده‌ها را بکشید تنها کافی است این گجت را فعال کنید تا با کوتاه‌ترین زمان کاری که می‌خواهید انجام شود.

چگونه به کمک تلفن همراه در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم؟

صرفه‌جویی در میزان انرژی در دنیای امروز اهمیت بسیاری دارد، روشن ماندن لامپ‌ها با نور زیاد سبب می‌شود تا انرژی زیادی هدر رود اما به تازگی نرم‌افزاری طراحی شده است که به کمک پارامتر‌های مخصوص نور لامپ‌ها را کنترل می‌کند، برای تنظیم نور تنها کافی است تلفن همراهتان را روشن کنید و با نرم‌افزارهای مخصوص در صنعت برق صرفه‌جویی کنید.

قفل هوشمند برای امنیت بیشتر خانه‌ها

یکی از محققان موفق به تولید قفل هوشمندی شده است که با امنیتی بسیار بالا در ساختمان‌ها به کار می‌رود؛ این قفل از یک میکروفون، اسپیکر و حسگر اثر انگشتی تهیه شده است که تنها به کاربر مخصوص اجازه می‌دهد تا به این قفل دست بزند و در صورتی که فرد غریبه‌ای با این قفل کار کند سریعا به صدا در می‌آید.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از وسیله‌ای که به داد تنبل‌ها می‌رسد تا فناوری که کار و کاسبی دزدها را کساد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..