تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ شعار قدرتمند که باید به خودتان بگویید

مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی حسن پور: عناصری در ذات همه ما وجود دارند که هم می توانند موفقیت ما را نابود کنند و هم ما را به علو درجات برسانند. در این مطلب  درمورد هفت ویژگی شخصیتی صحبت کرده ایم که می توانند شما را از مشکلات و شکست هایتان دور کنند و اجازه دهند تا به بالاترین درجات و در نهایت به موفقیت دلخواهتان برسید.

در این مقاله به هفت جمله ای اشاره می کنیم که بازتابی از این ویژگی های شخصیتی هستند. هر جایگاهی که در زندگی شخصی یا حرفه ای داشته باشید، باید بتوانید روبه روی آینه بایستید و جملات زیر را خطاب به خودتان با صدای بلند بگویید.

7 شعار قدرتمند که باید به خودتان بگویید

1. من اعتماد به نفس بالایی دارم

اعتماد به نفس با ما متولد نمی شود. ما باید روی آن کار کنیم، توانایی هایی به دست آوریم و در حیطه های شغلی و حرفه ای مان تخصص پیدا کنیم. اگر نسبت به توانایی هایتان مطمئن باشید، می توانید صادقانه به خودتان بگویید که اعتماد به نفس بالایی دارید. روش های زیادی برای افزایش اعتماد به نفس وجود دارد که یکی از آنها، این است که برای ظاهر خود اهمیت قائل شوید. لباس های مناسب و زیبا بپوشید و با خودتان مهربان باشید. صبح تا شب به انتقاد از خودتان نپردازید و سعی کنید رویکرد مثبت گرایانه ای را در پیش بگیرید. افکار منفی را خیلی زود از بین ببرید و با لبخندزدن، حتی مصنوعی، حس و حال بهتری برای خود ایجاد کنید.

2. من به حس ششمم اعتماد دارم

بسیاری از مردم به سختی می توانند ذهن منتقدشان را کنار بگذارند و به غریزه یا حس ششم شان اعتماد کنند. دشواری این کار برای آنها در حيطه کسب و کار و مدیریت بیشتر نیز هست. اما من در تحقیقاتم متوجه شده ام که اعتماد کردن به حس ششم، مهارتی است که برخی از بهترین مدیران از آن بهره مند هستند و در هنگام تصمیم گیری هایشان، اعتماد زیادی به غریزه خود دارند. من همچنین متوجه شده ام آنهایی که به حس ششم خود اعتماد دارند، کارایی بیشتری نسبت به افرادی دارند که همیشه با ذهن منتقدشان درگیر هستند.

3. من فرد صادقی هستم

بیایید صادقانه در مورد صداقت صحبت کنیم: مطالعات نشان می دهند که یک سوم از چیزهایی که هر فرد می گوید، دروغ است. وقتی دروغ گفتن، چنین امر شایعی است، پس طبیعتا راستگویی کار دشواری باید باشد. اما اهمیت صداقت قابل کتمان نیست. وقتی مسئولیت انتخاب ها و اشتباهات تان را به عهده می گیرید و وقتی کار اشتباهی انجام می دهید، به آن اعتراف می کنید، آرامش ذهنی تان با هیچ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست. زمانی که مسئولیت چیزی را قبول می کنید، مردم احساس می کنند که شما فرد قابل اعتمادی هستید.

4. من شجاعم

برای اکثر ما، شجاعت به آسانی به دست نمی آید. معمولا اولین قدم در راستای کسب شجاعت این است که ترس را به عامل انگیزه بخشی تبدیل و سپس با خود ترس مقابله کنیم. ترس در محل کار، درست مانند دیگر حیطه های زندگی، چیزی است که ما را از شادی و موفقیت دور می کند. اما وقتی که بتوانید خود را به عنوان فرد شجاعی به دیگران بشناسائید، این موضوع را نشان می دهید که حاضرید با ترس هایتان روبه رو شوید، با وحشتتان بجنگید و هر کاری را که لازم است برای کسب شجاعت، انجام دهید.

5. من قابل اعتمادم

معتمد و امین بودن نیز ویژگی نیست که هر کسی داشته باشد. اگر می خواهید دیگران به شما اعتماد کنند، باید قابل اعتماد بودن را تمرین کنید. این ویژگی با حرف زدن به دست نمی آید و نیاز به عمل دارد. شما باید کار درست را به شکلی درست و در زمانی مناسب انجام دهید و در هر شرایطی کار درست را انتخاب کنید. آن زمان است که می توانید بگویید «من قابل اعتماد هستم».

6. من فرد درستکاری هستم

بیشتر مردم همیشه به دنبال راه حل های سریع و آسانی می گردند. اگر می خواهید کارها را عالی انجام دهید، باید به دنبال راهکار بهتر باشید، نه سریع تر، باید روی کیفیت تمرکز کنید، نه کمیت. اگر می خواهید مردم به نوع رهبری شما اعتماد کرده و با شما کار کنند، باید خود را به عنوان فرد درستکاری نشان دهید.

7. من فرد فداکاری هستم

کسی که خود را به عنوان فرد فداکاری معرفی می کند، می داند که چطور باید به دیگران خدمت کند، از آنها محافظت کند و به آنها یاری برساند. فداکاری، به معنای این است که قبل از فکر کردن به خودتان، به فکر دیگران باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ شعار قدرتمند که باید به خودتان بگویید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..