تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ های رویایی فرانسه حراج می شوند!

2018-05-27T21:01:58+04:30تاریخ انتشار : یکشنبه ۰۶ / ۰۳ / ۱۳۹۷مشاهده : سایر خبرهای : مطالب گوناگون : اشتراک گذاری RSS کاخ های رویایی فرانسه حراج می شوند!

کاخ های ییلاقی کشور فرانسه با قیمت کمتر از پانصد هزار پوند به حراج گذاشته شده اند اما دلیل ارزان بودن این کاخ های رویایی مشخص نیست.

در کشور زیبای فرانسه کاخ های زیادی وجود دارند مانند کاخ سولی ، کاخ اوسه و کاخ شورنی . حال اکنون تعدادی از کاخ های قدیمی و ییلاقی این کشور به حراج گذاشته شده است. در ادامه تصاویری از این کاخ های رویایی فرانسه را خواهید دید.

کاخ های رویایی فرانسه

در کشور فرانسه تعدادی از کاخ‌های ییلاقی و قلعه‌های قدیمی به حراج گذاشته شده است که با پرداخت کمتر از ۵۰۰ هزار پوند می توان صاحب آنها شد.
علت ارزان بودن این بناهای تاریخی مشخص نیست.

اما می‌توان حدس زد مالیات‌های سنگین و مخارج کمرشکنی که صاحبان این ملک ها متحمل می شوند باعث حراج این کاخ‌ها شده است.کاخ ها و قصرهای باشکوه حاشیه رودخانه لوار در غرب فرانسه علاوه بر معماری زیبا و تحسین برانگیزشان هر یک یادآور گوشه ای از تاریخ این کشور است.

اغلب این کاخها در فاصله ای نزدیک به یکدیگر و در حوزه آبی رودخانه لوار و شاخه های آن قرار دارند.هر یک از این کاخ ها متعلق به دوره ای از تاریخ فرانسه است اما باید گفت که اوج رونق آنها به قرن شانزدهم و دوران سلطنت فرانسوای اول باز می گردد.
این منطقه منحصربفرد فرانسه واله دولوار نام دارد.

از طرف دیگر اغلب از این بناهای تاریخی به عنوان هتل و مکان‌های گردشگری استفاده می‌شود که آن نیز دردسرهای مخصوص خود را دارد.
در اینجا به معرفی تعدادی از کاخ های ییلاقی با قیمتشان می پردازیم.

تصاویر و قیمت کاخ های رویایی فرانسه

کاخ های رویایی فرانسه

€۴۷۵,۰۰۰

کاخ های رویایی فرانسه

€۴۷۷,۰۰۰

کاخ های رویایی فرانسه

€۳۴۹,۸۰۰

کاخ های رویایی فرانسه

€۴۶۵,۰۰۰

کاخ های رویایی فرانسه

€۴۲۵,۰۰۰

کاخ های رویایی فرانسه

€۴۴۵,۰۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان – جام جم آنلاین

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ های رویایی فرانسه حراج می شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..