تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی از مصاحبه با دوربین‌های تلویزیون ایران امتناع کرد

مهاجم سابق تیم ملی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی از مصاحبه با دوربین‌های تلویزیونی امتناع کرد.

به گزارش شما نیوز ، علی دایی امروز در تمرین ملی‌پوشان حضور یافت. مهاجم سابق تیم ملی که برای تماشای دیدار برابر ترکیه به این کشور آمده است در حاشیه تمرین امروز به صحبت با خبرنگاران پرداخت.

نکته جالب در رابطه با مصاحبه دایی اینکه وی به شرط عدم حضور روبروی دوربین های تلویزیونی ایران راضی به مصاحبه شد! او بدین ترتیب روبروی گوشی‌های خبرنگاران و دوربین عکاسان صحبت های خود را آغاز کرد. البته در این باره باید گفت دایی پس از حضور پیشاپیش خبرنگاران، از تمام فیلمبرداران و گزارشگران تلویزیونی عذرخواهی کرد و بدین ترتیب با رعایت کامل ادب از صحبت با فیلمبرداران تلویزیون ایران امتناع کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی از مصاحبه با دوربین‌های تلویزیون ایران امتناع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..