تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتی که سخنگوی کاخ سفید به صورت میهمان ترامپ زد! +عکس

مشت زنی سخنگوی کاخ سفید به صورت بازیگر مشهور!+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حضور  سیلوستر استالونه هنرپیشه مشهور هالیوودی در کاخ سفید که اخیرا صورت گرفت، سارا ساندرز سخنگوی کاخ سفید با دست کردن دستکش بزرگ قرمز رنگ و گرفتن ژستی کنار این بازیگر یک عکس یادگاری با وی انداخت.

در این عکس که سارا ساندرز آن را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده با توجه به ژست عجیب او، این طور به نظر می رسد که سخنگوی کاخ سفید در حال مشت زدن به صورت  سیلوستر استالونه است.

ساندرز همچنین زیر این تصویر نوشت: اینکه تو چقدر می توانی محکم بزنی اصلا اهمیتی ندارد، مهم این است که چقدر توانایی یک ضربه محکم را داری و قادری به مسیرت ادامه دهی!

گفتنی است؛ استالونه هنگام ورود به کاخ سفید، لنوکس لوئیس بوکسور معروف بریتانایی را نیز به همراه خود برده بود.

مشت زنی سخنگوی کاخ سفید به صورت بازیگر مشهور!+عکس

بیشتر بخوانید:

راز توئیت سری معاون امور مطبوعاتی کاخ سفید چیست؟ +عکس

انتهای پیام/

مشت‌زنی سخنگوی کاخ سفید به صورت بازیگر مشهور!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتی که سخنگوی کاخ سفید به صورت میهمان ترامپ زد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..