تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندام‌های مصنوعی که طبیعی به نظر می‌رسند! +فیلم

اندام های مصنوعی که طبیعی به نظر می رسند! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیانست، نام شرکتی در شهر گوآدالاخارای مکزیک است که در زمینه تولید اندام های مصنوعی فعالیت دارد. این شرکت در سال 2005 تاسیس شده است  و اندام های مصنوعی متنوع فوق العاده ای را تولید می کند که بسیار طبیعی به نظر می رسند. جنس این اندام های مصنوعی از سلیکون است که قابلیت ارتجاعی دارد و غیر قابل شکسته شدن است.

ساخت این اندام ها در این شرکت انجام می شود و طراحی آن بصورت دستی انجام می شود. کار طراحی اندام ها حدود چند روز طول می کشد. کارشناسان این شرکت  ابتدا اندام مورد نیاز را اندازه گیری می کنند و سپس کار طراحی و ساخت آن آغاز می شود. انگشتان دست دارای اثر انگشت، رگ هایی بسیار طبیعی و همچنین بدون لک هستند. گوش ها و سایر اندام های مصنوعی با کمک چسب پزشکی به بدن متصل می‌شوند. این چسب های پزشکی مخصوص تا 7 روز کارایی دارند و ضد آب هستند.

گفتنی است؛ قیمت یک انگشت یا پنجه مصنوعی 520 یورو و قیمت گوش و بینی حدود 1000 یورو است.

انتهای پیام/

آیا می توانید تشخیص دهید کدام انگشت دست مصنوعی است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندام‌های مصنوعی که طبیعی به نظر می‌رسند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..