تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست هم اندیشی انتخاب کارگزار طرح تکاپو در رسته ارتباطات و فناوری اطلاعات

برگزاری نشست هم اندیشی انتخاب کارگزار طرح تکاپو در رسته ارتباطات و فناوری اطلاعاتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست هم اندیشی انتخاب کارگزار طرح تکاپو در رسته ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مهندس سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، دکتر رستمی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس، دکتر مزارعی، ریئس مرکز رشد بوشهر و مهندس وطن خواه معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر مورخ 97/3/5 در پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار گردید.

این نشست در راستای جلسه ویدئو کنفرانس مورخ 2/3/97 دکتر سرائیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران کل تابعه استانی با هدف رونق اشتغال در حوزه ICT برگزار گردید.

در این جلسه، مهندس سملیان، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه فاوا در ایجاد اشتغال بیان کرد: با عنایت به تصریح دکتر سرائیان معاون محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبنی بر تخصصی بودن حوزه فاوا و اهمیت احصاء دقیق ظرفیتهای استان، مقتضی است کارگزار طرح تکاپو مختص و متناسب با این حوزه در استان انتخاب گردد. وی اضافه کرد: با توجه به تعیین زمان ده روزه جهت انتخاب کارگزار طرح تکاپو ، لازم است گزینه های منتخب استان هرچه زودتر جهت انجام مصاحبه معرفی گردند. مدیرکل ICT استان با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست ویدئو کنفرانسی با دکتر سرائیان بیان کرد: در نظر است اطلس جامع حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با توجه به ظرفیتهای موجود و نقاط قوت توسط کارگزار طرح تکاپو تدوین و ، نهادهای نرم از جمله رویدادهای کارآفرینی و نهادهای سخت همانند مراکز تولید محتوای دیجیتالی بر مبانی آن فعال گردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست هم اندیشی انتخاب کارگزار طرح تکاپو در رسته ارتباطات و فناوری اطلاعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..