تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ تایید کرد؛ مصدومیت صلاح جدی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که مصدومیت محمد صلاح، ستاره تیمش، در دیدار امشب مقابل رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ شدید بود.

به گزارش شما نیوز ، صلاح که در رقابت های این فصل نمایش های بسیار درخشانی در ترکیب قرمزها داشت، در نیمه اول دیدار امشب، در درگیری بر سر توپ با سرخیو راموس، از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد جای خود را به آدام لالانا داد.

کلوپ در پایان بازی تایید کرد که صلاح برای انجام معاینات بیشتر به بیمارستان منتقل شده و هنوز مشخص نیست که او برای چه مدت از میادین دور خواهد بود.

 

 

 

او به خبرنگاران گفت:" مصدومیت او واقعا جدی بود. مشخص بود که بازیکنانم شوکه شدند. ما پس از آن کمی بیش از اندازه عقب نشستیم. او برای انجام ایکس ری به بیمارستان رفت. فکر می کنم ترقوه او دچار مشکل شد یا شانه اش. به هر حال شرایطش خوب به نظر نمی رسید.

این مصدومیت برای صلاح، ما و مصر خیلی بد بود. اما این بخش از ورزش است و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. نمی دانم اگر او در زمین می ماند، چه اتفاقی رخ می داد اما همه دیدند که ما در نیم ساعت اول، فوتبال خوبی بازی کردیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ تایید کرد؛ مصدومیت صلاح جدی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..