تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصویر رسمی از فورد موستانگ شلبی GT500

اولین تصاویر از فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ منتشر شد. این خودروی اسپرت، احتمالا از پیشرانه ۷۰۰ اسب بخاری بهره می‌برد و به عنوان رقیب شورولت کامارو ZL1 و دوج چلنجر دیمون عمل خواهد کرد.

در چند هفته آینده انتظار برای رونمایی از خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ به پایان خواهد رسید تا خبرهای خوبی از محصول جدید فورد موستانگ بشنویم. اگرچه تصاویر جاسوسی، این خودروی عضلانی را به شدت پوشیده نشان می‌دهند، اما می‌توان به برخی از ویژگی‌های ظاهری آن دسترسی پیدا کرد. در حال حاضر نگاهی کوتاه خواهیم داشت به برخی از مهم‌ترین تغییرات و ویژگی‌های خودروی اسپرت فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ که در کلاس پانی‌کار (زیر شاخه‌ای از خودروهای عضلانی آمریکایی) عرضه می‌شود.

2020 Ford Mustang Shelby GT500 / خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2020

 تصویر رسمی، این خودرو را از نمای بالا نشان می‌دهد که با رنگ آبی مخصوص شلبی و نوارهای مسابقه‌ای دوگانه سفید مزین شده است. اگر چه این ویژگی در تمامی مدل‌های پیشین تکرار شده بود، اما به نظر می‌رسد که خودروی اسپرت فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ کمی پیشرفته‌تر از پیشینیان خود ظاهر شود.

Image result for 2020 Ford Mustang Shelby GT500 Teased From Above

یک دریچه بزرگ روی کاپوت وجود دارد تا به طور ایده‌آل تاکیدی بر شایعه قدرت  ۷۰۰ اسب بخار باشد. همچنین می‌توانیم مجموعه‌ای از گلگیرهای برجسته، ورودی‌های هوای منحصر بفرد در سپر جلو و بال عقب را در نمای ظاهری جدیدترین مدل خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 ببینیم. اکنون می‌دانیم که شلبی حتی جلوپنجره مشبک گسترده‌تری را به همراه اسپویلر و اسپلیتر بزرگ در جلوی خودرو ارائه می‌دهد. بال عقب بزرگ شباهت بسیاری به شورولت کامارو ZL1 دارد و از نسخه شلبی GT350 تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد؛ آن‌طور که گفته می‌شود،‌ این بال عقب از فیبر کربن ساخته شده است. 

2020 Ford Mustang Shelby GT500 / خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2020

هنوز معلوم نیست دقیقا از کدام پیشرانه، زیر کاپوت فورد موستانگ شلبی GT500 استفاده شود، اما شایعه شده است که پیشرانه ۵.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به سوپرشارژر با نام رمزگذاری‌شده‌ی پردیتور (Predator) می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تولید ۷۰۰ اسب بخار قدرت باشد. با توجه به شایعات، به نظر می‌رسد که پیشرانه فورد موستانگ شلبی GT500 از مدل‌های مورد استفاده در شورولت کامارو ZL1 (مدل معمولی و 1LE) با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و نیز دوج چلنجر و چارجر هل‌کت بهتر خواهد بود. 

مقاله‌های مرتبط:

برخلاف مدل شلبی GT350، خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 از میل‌لنگ ۹۰ درجه سنتی استفاده می‌کند و مشتریان می‌توانند از بین گزینه‌های جعبه دنده دستی و مدل دوکلاچه انتخاب کنند. گزینه‌های مربوط به جعبه دنده خودرو پیش از این در یک ویدئوی جاسوسی منتشر شده است و می‌توان با یقین در مورد آن اظهار نظر کرد. 

با توجه به بهره‌گیری از پیشرانه قدرتمند ۷۰۰ اسب بخاری، مشتریان فورد موستانگ شلبی GT500 نباید انتظار قیمت پایینی برای آن داشته باشند. این خودروی عضلانی در آینده نزدیک که وارد بازار شود، به عنوان رقیب شورولت کامارو ZL1 و دوج چلنجر SRT هل‌کت شناخته خواهد شد. هر کدام از این دو خودرو دارای محدوده قیمت خوبی هستند که از ۶۰،۰۰۰ دلار به بالا آغاز می‌شوند. احتمال می‌رود که اولین نسخه تولیدی خودروی عضلانی و اسپرت فورد موستانگ شلبی GT500 تا پایان سال جاری میلادی یا حتی اوایل سال آینده در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شود. 

2020 Ford Mustang Shelby GT500 / خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2020 2020 Ford Mustang Shelby GT500 / خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2020 2020 Ford Mustang Shelby GT500 / خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2020 2020 Ford Mustang Shelby GT500 / خودروی عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 مدل 2020



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصویر رسمی از فورد موستانگ شلبی GT500»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..