تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دستگیری تروریست داعشی توسط سوری‌ها در یرموک +فیلم

لحظه دستگیری تروریست داعشی توسط سوری‌ها در یرموک+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی  سال‌های گذشته پس از شکست‌هایی که گروه تروریستی داعش در سوریه متحمل شد، عده‌ای از آنها یرموک را به‌ عنوان یک پناهگاه برای خود انتخاب کردند.

یرموک که در روزهای گذشته میدان نبردی میان تروریست‌ها و ارتش سوریه بود سرانجام با پیروزی سوری ها از دست داعش آزاد گشت و این منطقه مجددا رنگ آزادی را به خود دید.

پس از پاکسازی یرموک از لوث تروریست‌های داعش، آنچه با قدم زدن در این منطقه به چشم می خورد ویرانه‌هایی است که روزگاری  روح زندگی در آنها جاری بوده  اما شادی مردم و سربازان از رویش جوانه‌های امید برای شروعی دوباره خبر می‌دهد.

گفتنی است؛ در خلال این عملیات پیروزمندانه یک تروریست توسط نیروهای سوری دستگیر شد که در فیلم زیر مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت داعشی که مربی آموزش بچه شیرهای خلافت بود! +فیلم

سرگذشت بیوه داعشی از ازدواج با یک تروریست تا فرار از حبس خانگی+تصاویر

انتهای پیام/

بازداشت تروریست داعشی توسط نیروهای سوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دستگیری تروریست داعشی توسط سوری‌ها در یرموک +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..