تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش عنوان God Of War 4 از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرد

شرکت سونی سرانجام آمار فروش مورد انتظارترین عنوان انحصاری خود را منتشر کرد.

فروش عنوان God Of War از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان " خدای جنگ " یکی از مشهورترین و مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ بود که در نهایت نسخه جدید آن ماه گذشته عرضه شد.

داستان بازی مانند نسخه‌های پیشین، زندگی کریتوس را روایت می‌کند با این تفاوت که پسر کوچک وی نیز در این نسخه به داستان اضافه شده است و حال کریتوس باید برای بقای خود و پسرش با هیولاهای عظیم‌الجثه مبارزه کند.

بازی God Of War 4 در تاریخ بیستم آوریل عرضه شد و در سه روز ابتدایی توانست به فروش فوق‌العاده ۳.۱ میلیون نسخه دست یابد. اما به تازگی رکورد جدیدی از فروش انحصاری پرسروصدای سونی منتشر شده است.

بر اساس صحبت‌های جان کودرا مالک شرکت سونی، بازی خدای جنگ نسخه ۴ توانسته ظرف گذشت مدت زمانی یک ماه از عرضه به فروشی بالغ بر ۵ میلیون نسخه نائل آید.

فروش عنوان God Of War از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرد

آمار فوق نشان‌ می‌دهد که نام " مورد انتظارترین عنوان پلی استیشن ۴ " بی‌جهت برای God Of War 4 درنظر گرفته نشده است. با این اوصاف شرکت سونی تجربه‌ای بسیار ویژه را تجربه کرده است و به احتمال زیاد نسخه ۴ بازی خدای جنگ به یکی از پرفروش‌ترین عناوین تاریخ سونی و کنسول PS4 تبدیل خواهد شد.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد اجاق زغالی‌ای که موبایلتان را شارژ می‌کند +فیلم باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود! کاربران Google Photos از این پس می‌توانند تصاویر مورد علاقه خود را نشانه‌گذاری کنند +تصویر پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (24 می 2018)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش عنوان God Of War 4 از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..