تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان دادگاه ۷ ساله اپل علیه سامسونگ / صدور رأی محکومیت ۵۳۹ میلیون دلاری به نفع اپل

پایان دادگاه ۷ ساله اپل علیه سامسونگ / صدور رأی محکومیت ۵۳۹ میلیون دلاری به نفع اپل

فناوری اطلاعات > اینترنت - هیئت ژوری در سن خوزه کالیفرنیا متشکل از 5 مرد و 3 زن (رأی ناشناس) اپل را برنده دادگاه 7 ساله علیه سامسونگ دانستند.

به گزارش خبرآنلاین، بدین ترتیب جریمه نقدی معادل 538.6 میلیون دلار شامل 533 میلیون و 316 هزار و 606 دلار بابت نقض ثبت اختراع بخش طراحی(3 مورد) و 5 میلیون و 325 هزار و 50 دلار نیز بابت نقض ثبت اختراع بخش Utility (دو مورد) تائید شد. {لینک}{لینک}

اپل در آخرین راند دادگاه، درخواست دریافت خسارت 1 میلیارد دلاری را مطرح کرده بود (سامسونگ هم رقم 28 میلیون دلار جریمه را منطقی دانسته بود) و هرچند پیش‌تر 548 میلیون دلار از سامسونگ خسارت دریافت کرده بود، اما آخرین راند دادگاه مربوط به پرداخت 399 میلیون دلار دیگر به اپل بود که درنهایت هیئت ژوری تصمیم خود را با جریمه 539 میلیون دلاری به پایان برد.

دادگاه این دو کمپانی از سال 2011 و با رقم درخواستی 2.5 میلیارد دلار شروع شد و مواردی مانند طراحی گرد گوشه‌های موبایل، کپی از چهره ظاهری آیفون و کپی از هوم اسکرین آی او اس، جزو اتهام‌های سامسونگ بود. اما در سال 2012 رقم جریمه 1 میلیارد دلاری تعیین شد و دعوای حقوقی تا 2015 ادامه یافت تا اینکه سامسونگ ازنظر حقوقی مجبور به پرداخت 548 میلیون دلار شد. دسامبر همان سال سامسونگ پول را به‌حساب واریز کرد. (سال قبل از آن، یعنی 2014 هر دو کمپانی توافق کردند که برپایی دادگاه علیه یکدیگر در سایر کشورها را ادامه ندهند.)

سپس چندین بار دیگر دادگاه با درخواست سامسونگ برپا شد تا رقم جریمه را کم کند اما نوامبر سال گذشته نیز در دادگاه، اپل برنده کیس 120 میلیون دلاری درباره ثبت اختراع بازکردن قفل نرم‌افزاری گوشی به‌صورت اسلایدی شد و امروز با صدور رأی جدید محکومیت سامسونگ قطعی شد و به‌زودی پرونده مختومه خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان دادگاه ۷ ساله اپل علیه سامسونگ / صدور رأی محکومیت ۵۳۹ میلیون دلاری به نفع اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..