تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!

باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام رسان جهان است که کاربران بسیاری را در سراسر جهان دارد اما به تازگی باگی در این پیام رسان یافت شده که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران آن شده است.

این باگ باعث می‌شود تا زمانی که شخصی، کاربری را بلاک می‌کند، او با وجود بلاک بودن همچنان می تواند پیام ارسال کند. البته اگر شما از واتس اپ استفاده می کنید و چنین موردی برایتان به وجو آمد، می‌توانید با آنبلاک و بلاک کردن دوباره حساب کاربری آن فرد، او را به طور کامل بلاک کنید اما این موضوع که واتس اپ از وجود این باگ آگاهی دارد و هنوز اقدامی برای رفع آن نکرده، عجیب است.

بغیر از مشکلی که این باگ در بلاک کردن حساب کاربری ایجاد کرده، باعث شده تا فرد بلاک شده همچنان بتواند استتوس و اطلاعات پروفایل افرادی آنها را مسدود کرده‌اند، مشاهده کند. باگ مذکور در هر دو نسخه آی او اس و اندروید واتس اپ دیده شده و تا این لحظه هنوز اقدامی برای برطرف کردن آن از سوی سازندگان انجام نگرفته است. هر چند انتظار می‌رود که به زودی شاهد ارائه یک آپدیت رفع باگ باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..