تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح طرح انتقال آب به روستای دستگرد

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی طرح انتقال آب به روستای دستگرد شهرک کهک استان قم افتتاح کرد.

 «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در روستای دستگرد شهر کهک استان قم پروژه انتقال آب رسانی به این روستا را افتتاح کرد.

این پروژه از سال 95 با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و پانصد ریال در طول هشت ماه با هدف تامین دائمی آب شرب ساکنان روستای دستگرد انجام گرفت.

طول خط انتقال آب 6 هزار و 300 متر از جنس چدن و پلی اتیلن است؛ ایستگاه پمپاژ 750متر مکعبی و مخزن 500متر کعبی در این پروژه به کار گرفته شده است.

پروژه انتقال آب به روستای دستگرد قم یکی از مجموعه 14 پروژه روستای بالا دستی شهر کهک است.

در گذشته آب در روستای دستگرد استان قم به صورت جیره ای بود که با افتتاح پروژه انتقال آب به این روستا ساکنان آن از آب شرب برخوردار شدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به به روستای وشنوه قم طرح انتقال گاز به این روستا را افتتاح خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح طرح انتقال آب به روستای دستگرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..