تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

آیا Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محصولات پلی استیشن شرکت سونی یکی از محدود کنسول‌های تاریخ محسوب می‌شود که از آغاز فعالیت خود تاکنون همچنان مورد توجه کاربران و گیمرها قرار دارد.

دلیل اصلی موفقیت کنسول پلی استیشن بی شک عناوین انحصاری‌ای هستند که با داستان قوی و شخصیت‌پردازی‌های بسیار جذاب و متنوع هر سال کاربران بیشتری را به استفاده از این کنسول تشویق می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین عناوین انحصاری پلی استیشن، سری بازی Red Dead Redemption به حساب می‌آید. نسخه اول این بازی در سال 2010 توسط شرکت راک‌استار عرضه شد و نمرات فنی قابل قبولی کسب کرد.

پس از آن هر سال شایعه عرضه نسخه دوم این بازی به گوش می‌رسید و در مقابل مسئولان راک‌استار نیز به تکذیب این شایعات می‌پرداختند. اما از سال گذشته شایعات اندکی قوت گرفت و راک‌استار نیز خبر ساخت عنوان دوم Red Dead Redemption را تایید کرد.

آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

در ادامه تاریخ حدودی عرضه Red Dead Redemption 2 اوایل سال 2018 میلادی اعلام شد، اما مجددا از سوی راک‌استار تاخیر خورد. با این تفاسیر کاربران از عرضه عنوان مورد علاقه خود در سال 2018 میلادی ناامید شده بودند که اندکی پیش راک‌استار خبر از عرضه نسخه دوم فرنچایز محبوب خود در ماه اکتبر سال جاری خبر داد.

گفتنی است؛ بر اساس نظرات موجود، گویا دیگر قرار نیست Red Dead Redemption 2 تاخیر بخورد و به حتم در اکتبر 2018 شاهد معرفی این بازی خواهیم بود.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

کاربران Google Photos از این پس می‌توانند تصاویر مورد علاقه خود را نشانه‌گذاری کنند +تصویر گوگل دسترسی به یوتیوب موزیک را برای کاربران ممکن کرد پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (24 می 2018)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..