تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی تابی ستاره چلسی برای پیوستن به یونایتد

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی خواهان انتقال به منچستریونایتد شده است.

به گزارش شما نیوز ، ویلیان در بازی های که آنتونیو کونته او را در ترکیب اصلی قرار می داد به ویژه برابر بارسلونا عملکرد درخشانی از خود نشان داد.
این بازیکن برزیلی البته در بازی‌های پایانی فصل بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب اصلی چلسی از دست داد و نیمکت نشین شد.

روزنامه دیلی استار اعلام کرد که ویلیان مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته و خود این بازیکن هم دوست دارد که بار دیگر شاگرد مورینیو شود. این بازیکن برزیلی با وجود  آنکه احتمال جدایی کونته از چلسی زیاد است اما اصرار دارد که با شیاطین سرخ وارد مذاکره شود.

این نشریه همچنین اعلام کرد که ویلیان مذاکرات رسمی خود را با سران یونایتد آغاز کرده و همه چیز مهیای حضور او در یونایتد است.

مورینیو نتوانست در فصل دوم حضور خود در یونایتد انتظارات را در این تیم برآورده کند و فصل را بدون جام به پایان رساند. او به دنبال تغییرات اساسی در شیاطین سرخ است و باید منتظر خریدهای جدید برای این تیم بود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی تابی ستاره چلسی برای پیوستن به یونایتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..