تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه فرنی سه رنگ برای افطاری ماه رمضان

طرز تهیه فرنی سه رنگ برای افطاری ماه رمضان

یکی از دسر های بسیار خوشمزه و پر طرفدار خصوصا برای سفره های افطاری ماه رمضان در بین ارانیان , فرنی است . در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه یک فرنی بسیار خوشمزه و مجلسی را به شما آموزش میدهیم. فرنی یکی از بهترین خوراکی ها برای سفره افطار ماه رمضان است. شما به راحتی می توانید با این دستور به جای تهیه فرنی تک رنگ و ساده،فرنی سه رنگ درست کنید.

مواد اولیه برای تهیه فرنی سه رنگ :

پودر ژلاتین : 1 قاشق سوپ خوری

آب : 1/4 پیمانه

آرد : برنج 3 قاشق سوپ خوری معادل 50 گرم

شیر : 500 میلی لیتر

شکر : 5 قاشق سوپخوری معادل 100 گرم

گلاب : یک یا دو قاشق سوپخوری

طرز تهیه فرنی سه رنگ

پودر ژلاتین را با آب مخلوط کرده و روی حرارت غیر مستقیم (روش بن ماری) قرار دهید تا حل شوذ آرد برنج را در شیر حل کنید شکر و گلاب را به آن افزوده و روی حرارت ملایم قرار دهید.مخلوط را مرتب به هم بزنید تا غلیظ شود، سپس از روی حرارت بردارید و اجازه دهید کمی خنک شود.

سپس ژلاتین حل شده را به آن اضافه کنید. ( اگر ژلاتین را به فرنی گرم اضافه کنید فرنی می برد ).

برای سه رنگ شدن و مجلسی تر شدن فرنی ، می تونید فرنی را به سه قسمت تقسیم کنید به یک قسمت زعفران و به یک قسمت کاکائو اضافه کنید.

مواد را در قالب ریخته و در یخچال قرار دهید تا ببندد این فرنی رو می تونید با مربا سرو کنید.

طرز تهیه فرنی سه رنگ برای افطاری ماه رمضان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه فرنی سه رنگ برای افطاری ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..