تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراری SP38 رونمایی شد

مدل کاملاً سفارشی و تک‌نمونه‌ی فراری SP38 بر اساس نسخه‌ی استاندارد 488GTB و با الهام از طراحی F40 افسانه‌ای ساخته شد.

سوپراسپرت SP38 جدیدترین مدل تمام سفارشی فراری است که کاملاً بر اساس نظر مشتری خاص این برند ایتالیایی طراحی و ساخته شده است. مدیران ارشد فراری بدون ذکر نام مالک خودرو، او را با عنوان «یکی از مشتریان اختصاصی» توصیف کردند.

Ferrari SP38 / فراری

مدل ویژه‌ی SP38 بر اساس 488GTB ساخته شده است. تیم طراحی فراری با تمرکز ویژه به خواسته‌های مشتری خاص این شرکت، زبان طراحی خودروهای مسابقه‌ای و جاده‌ای را با هم ترکیب کرده‌ است. بر اساس گفته‌های مقامات فراری، در طراحی SP38 از مدل افسانه‌ای F40 نیز الهام گرفته شده است. با نگاه اولیه به نمای جلوی SP38، قبل از هر چیز متوجه چراغ‌های متفاوت و تهاجمی آن می‌شویم. در این طرح جدید، با تغییر جایگاه نصب چراغ‌های دی‌تایم به سپر جلو، چراغ‌های اصلی بسیار نازک‌تر شده‌اند. تیم طراحی فراری معتقد است که با تغییر نمای جلو، SP38 در مقایسه با 488 بیشتر در بخش عقب خودنمایی می‌کند. در نمای جانبی شاهد حذف ورودی‌های هوا و ایجاد خطوط ملایم منتهی به محور عقب هستیم.

Ferrari SP38 / فراری

Ferrari SP38 / فراری Ferrari SP38 / فراری Ferrari SP38 / فراری Ferrari SP38 / فراری مقاله‌ی مرتبط:

SP38 در نمای عقب هیچ شباهتی به 488 ندارد. اسپویلر ثابت کوچک به‌ یاد F40، پوشش فلزی با طرح شیاردار کلاسیک پیشرانه به‌جای کاور شیشه‌ای، چراغ‌های جدید و اگزوز بزرگ همه در هماهنگی کامل هستند. تصاویر فضای داخلی فراری SP38 منتشر نشده ولی شخصی‌سازی طراحی کابین تأیید شده است. اما در زیر این پوسته‌ی زیبا، مدل سفارشی SP38 و 488GTB تفاوتی در مشخصات کلی قوای محرکه ندارند و هر دو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۳.۹ لیتری توئین‌توربو با قدرت ۶۶۱ اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کنند. عملکرد فنی SP38 اعلام نشده است؛ 488 با نهایت سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت در زمانی حدود ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که احتمالاً مدل سفارشی SP38 نیز در همین محدوده است.

فراری SP38 برای اولین بار در همایش خودروهای کلاسیک ویلا دِسته (Villa d'Este) در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراری SP38 رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..