تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی ال‌جی از اولد ۷۷ اینچی انعطاف‌پذیر

فناوری اطلاعات > سخت افزار - ال‌جی در شوی فنی SID در لس‌آنجلس از نسل بعدی نمایشگرهای اولد خود در سایز 77 اینچی رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، LG Display در این رخداد، اولد انعطاف‌پذیر شفافی را رونمایی کرد که رزولوشن آن معادل 3840 در 2160 پیکسل تعریف‌شده و میزان خمیدگی آن 80R است که این میزان معادل خمیدگی به‌سوی یک دایره با شعاع 80 میلی‌متر انحراف است. {لینک}

کمپانی کره‌ای همچنین از نمایشگر اولد 55 و 65 اینچی یو اچ دی کریستال ساند رونمایی کرد که صدا به‌طور مستقیم از پنل پخش می‌شود. این فناوری در نمایشگاه لاس‌وگاس برای اولین بار در ژانویه رونمایی شده بود.

در این نمایشگاه دو پنل 12.3 اینچی و 16.2 اینچی مخصوص خودرو برای مسافران نیز در کنار نمایشگر 14.3 اینچی برای قرار گرفتن در وسط داشبورد رونمایی شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی ال‌جی از اولد ۷۷ اینچی انعطاف‌پذیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..