تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امری: آرسنال باید در تمامی جام ها نامزد قهرمانی باشد

به گزارش شما نیوز ، بالاخره امروز اونای امری به عنوان جانشین آرسن ونگر و سرمربی جدید توپچی ها انتخاب شد و حالا او در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش از رویاهای بزرگ روی نیمکت آرسنال سخن گفته است.

 

 

اونای امری گفت: "باید از آرسن ونگر به خاطر میراثی که بر جای گذاشت تشکر کنم. همه مربیان برای من مرجع یادگیری بوده و من از آنها نکاتی را آموخته ام. زبان انگلیسی من فوق العاده نیست اما در تلاش می کنم آن را بهبود دهم.

 

من همه بازیکنان را می شناسم و فکر می کنم همه آنها بسیار مهم هستند، من به بازیکنان آرسنال اعتقاد کامل دارم و باید با آنها به صورت فردی و رو در رو نیز صحبت کنم. من به بازیکنان که اینجا هستند باور دارم و هدفم این است که با این بازیکنان با استعداد کار بزرگی انجام دهیم.

 

فصل بعد برای تمامی عناوین تلاش خواهیم کرد و این موضوع چالش پیش روی ما خواهد بود. پس از 2 سال غیبت در لیگ قهرمانان باشگاه بسیار مهم است که به این رقابت ها بازگردیم و ما باید در بین بهترین باشگاه های لیگ برتر و تیم های جهان جای داشته باشیم.

 

 

هدایت آرسنال یک چالش بزرگ است، اما در زندگی حرفه ای من هر سال با چالش های جدید روبه رو شده ام و برای من، این چالش، رویایی بود به حقیقت پیوست زیرا حالا اینجا هستم و این افتخار را دارم که جانشین آرسن ونگر شوم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امری: آرسنال باید در تمامی جام ها نامزد قهرمانی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..