تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد صیادمنش با استقلال امروز نهایی می شود؟

مهاجم تیم ملی جوانان امروز جلسه ای با مدیران استقلال برگزار می کند تا قرارداد خود را نهایی کند.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش ورزش سه، الهیار صیادمنش چند روزی است که با مدیران استقلال به توافق رسیده است اما او امروز برای رسمی کردن قراردادش با مدیران باشگاه جلسه ای را برگزار می کند.


طبق قانون چون سن صیادمنش زیر 16 سال است قرارداد نهایی با او باید با اجازه خانواده اش صورت بگیرد و امروز قرار است تکلیف قرارداد این بازیکن با استقلال مشخص شود.


در حال حاضر تنها سد در راه امضای نهایی قرارداد صیادمنش با استقلال پیشنهادهای اروپایی است که ممکن است به دست این بازیکن برسد و در غیر اینصورت قرارداد این بازیکن با آبی ها نهایی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد صیادمنش با استقلال امروز نهایی می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..