تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت اقدامات لازم را برای جبران خسارت کشاورزان سرمازده انجام دهد

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس، گفت: دولت باید هرچه سریعتر نسبت به جبران خسارت کشاورزان سرمازده اقدام کند چراکه اکثر این کشاورزان تک محصولی هستند.

به گزارش شما نیوز ، روح الله بابایی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با سرمازدگی های اخیر در استان های غربی کشور، در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: با توجه به بازدیدی که معاونت باغبانی وزیر جهادکشاورزی از منطقه داشته است برخی از باغ ها صددرصد سرمازده شده اند از رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی می خواهم در اسرع وقت نسبت به جبران خسارات کشاورزان اقدام کنند چراکه بیشتر کشاورزان منطقه تک محصولی هستند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر ارتباطات بیان کرد: در رابطه با عدم آنتن دهی تلفن همراه و کاهش سرعت اینترنت در اغلب نقاط کشور اقدام لازم انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت اقدامات لازم را برای جبران خسارت کشاورزان سرمازده انجام دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..