تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وثوق احمدی: باشگاه پرسپولیس قادر به ثبت قرارداد شیری نیست

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه باشگاه پرسپولیس اجازه عقد قرارداد با بازیکن جدید برای فصل بعد دارد، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس تا زمانی که از نقل و انتقالات محروم است اجازه ثبت قرارداد جدید را ندارد اما این باشگاه می تواند با بازیکن جدید قرارداد امضا کند و بعد از پایان محرومیت  مشکلی برای استفاده از بازیکن جدید خود را ندارد. 

او درباره وضعیت قرارداد شیری با باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شیری قراردادش با تیم پیکان به پایان رسیده باشد این بازیکن می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد و بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی قراردادش ثبت شود و در سرخپوشان پایتخت بازی کند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

وثوق احمدی درباره اینکه عقد قرارداد داخلی با بازیکنان اعتبار دارد، بیان کرد: هر قراردادی که میان طرفین صورت بگیرد دارای اعتبار است و دیگر بحث قرارداد داخلی مطرح نیست.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره طرح باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید تصریح کرد: من طرح جدید باشگاه پرسپولیس را مشاهده نکردم تا با قوانین نقل و انتقالاتی تطبیق بدهم و درباره قانونی یا غیر قانونی بودن این طرح صحبت کنم.

او در پایان درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس خاطر نشان کرد: من اطلاعی درباره این پرونده ندارم و باشگاه پرسپولیس از زمان صدور رای این پرونده مطلع است اما امیدوارم مشکل این باشگاه برطرف شود و بتواند بازیکن جذب کند.

انتهای پیام/  

اظهارات وثوق احمدی درباره عقد قرارداد پرسپولیس با شیری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وثوق احمدی: باشگاه پرسپولیس قادر به ثبت قرارداد شیری نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..