تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه طرح های تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان رضوی

ارائه طرح های تسهیلات اشتغال روستاییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رسولیان افزود: تاکنون ۹۷۵ طرح از محل تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌های استان معرفی شده است که از این میان 374 طرح با اعتبار یک هزار و 170 میلیارد ریال در بانک‌های استان در حال تصویب است.


بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان خردادماه  120 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به استان جذب می‌شود.


وی ادامه داد: به منظور تسریع در روند انجام امور، فرمانداران به عنوان روسای کمیته‌های فنی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان موظف شده اند در بازده زمانی مشخصی طرح‌ها  را بررسی و تسهیلات را پرداخت کنند.


رسولیان گفت: زمان بررسی برای کمیته‌های فنی یک هفته ، دستگاه‌ها 4 روز و بانک‌ها یک هفته تعیین شده که باید در این فرصت طرح‌های اشتغال زایی روستایی را بررسی و عملیاتی نمایند .


انتهای پیام// ف. ن

معرفی ۹۷۵ طرح به بانک های خراسان رضوی برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه طرح های تسهیلات اشتغال روستایی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..