تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان با قیمت ارز اواخر سال گذشته تفاوتی ندارد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

قیمت کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان با قیمت ارز اواخر سال گذشته تفاوتی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علی باخرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتفاقات ارزی اخیر در عرصه بین الملل فضایی نظارتی دقیق تری را می‌طلبد، افزود: این اتفاقات اثرات مثبت را به لحاظ مبادلات تجاری به همراه دارد و هم اثرات مخرب سوءاستفاده‌های مختلف.


وی ادامه داد: تامین مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان از اولویت‌های دولت بوده که براین اساس در استان خراسان رضوی هیچ نگرانی بابت کمبود این ذخایر نیست در حالیکه در انبار‌های دولتی و خصوصی برای 3 ماه آینده ذخیره برنج موجود است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، با اشاره به اجرای طرح نظارتی در پایگاه‌های مستقر در استان افزود: این طرح با مشارکت ارگان‌های ذیربط و با 250 نفر بازرس و 100 نفر ناظر افتخاری از ابتدای ماه رمضان در حال اجراست.


وی با بیان اینکه قیمت کالا‌های طرح نظارت همچون برنج هندی 1121 در بازار هر کیلو 5 هزار و 600 تومان است، افزود: برنج pr11 با قیمت هرکیلو 3600 تومان، برنج تایلندی 3900 تومان، گوشت گوساله منجمد 23 هزارتومان، مرغ منجد 6200 تومان، روغن نباتی با 15 درصد زیر قیمت مندرج و شکر سفید 3100 تومان می‌باشد.

باخرد با اعلام اینکه قیمت هر کیسه برنج پاکستانی بالاتر از 80 هزارتومان تخلف محسوب می‌شود، گفت: برنج برند شاندیز با قیمت 76 هزار تومان در بازار موجود است که میانگین قیمت برنج‌های پاکستانی حدود 75 هزار تومان می‌باشد.

انتهای پیام// ف.ح

تامین مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان از اولویت‌های دولت بوده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت کالا‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان با قیمت ارز اواخر سال گذشته تفاوتی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..