تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش تولیدات تلوزیونی آستان قدس رضوی از شبکه ۳ و شبکه نهال

پخش تولیدات تلوزیونی آستان قدس رضوی از شبکه ۳ و شبکه نهالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ برنامه‌ی تلویزیونی "هم سایه" با اجرای رسالت بوذری و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد جهت پخش از شبکه سه سیما به همت این موسسه ضبط و در حال پخش است. این برنامه در سی قسمت 40 دقیقه‌ای، هر روز ساعت 18 در ماه رمضان به روی آنتن شبکه سه می‌رود. بازپخش این برنامه ساعت 7  روز بعد می‌باشد.

همچنین برنامه‌ی تلویزیونی "سر سفره‌ی خدا " با حمایت و مشارکت این موسسه در تهیه و تولید، که ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان می‌باشد در 30 قسمت آماده و از بامداد اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان از شبکه نهال در حال پخش است.

با توجه به استقبال از برنامه "سر سفره خدا"، سری جدید این برنامه با محوریت تولید و حمایت از کالای ایرانی، از ساعت 3 بامداد تا بعد از اذان صبح با مهمانان ویژه، پخش می‌شود. باز پخش این برنامه هم ساعت 18:30 می‌باشد.

انتهای پیام//ف. ن

پخش برنامه ی"هم سایه" و "سر سفره ی خدا" از شبکه 3 و شبکه نهال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش تولیدات تلوزیونی آستان قدس رضوی از شبکه ۳ و شبکه نهال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..