تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین دوره کنفرانس «شبکه‌های هوشمند انرژی» در کردستان برگزار می‌شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هشتمین کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی توسط دانشگاه کردستان با همکاری انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران و مرکز پژوهشی ریزشبکه و شبکه‌های هوشمند آذرماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.
این همایش با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده است.
محورهای همایش شامل؛ مدیریت سمت بار، خانه‌ها و ساختمان‌های هوشمند،محیط‌های بدون گازهای گلخانه‌ای؛ سیستم‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات در شبکه‌های هوشمند؛ تولیدات پراکنده، منابع تجدیدپذیر انرژی و هاب انرژی؛ کاربرد مبدل‌های الکترونیک قدرت در ریزشبکه‌ها و شبکه‌های هوشمند؛ امنیت فیزیکی و سایبری شبکه‌های هوشمند؛ قابلیت اطمینان و مدیریت انرژی در شبکه‌های هوشمند و همچنین سیستم‌های اندازه‌گیری هوشمند و اتوماسیون؛ پایش، کنترل و حفاظت ناحیه گسترده؛ فرهنگ‌سازی، قانون‌گذاری و استانداردها و کدهای شبکه‌های هوشمند؛ وسایل نقلیه الکتریکی و اتصال آنها به شبکه؛ ریزشبکه‌های الکتریکی و شهر هوشمند و اینترنت اشیاء است.
گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام در همایش 17 آبان ماه و آخرین مهلت ارسال مقاله مهرماه است.
این همایش در هفتم و هشتم آذر ۱۳۹۷ در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

دانشگاه کردستان هشتمین دوره کنفرانس «شبکه‌های هوشمند انرژی»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین دوره کنفرانس «شبکه‌های هوشمند انرژی» در کردستان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..