تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌آوری کمک 10 میلیارد ریالی خیرین در جشن گلریزان سال گذشته

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1397/03/01 شناسه خبر: 1365700

مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: در جشن گلریزان سال گذشته 10 میلیارد ریال کمک‌های مردمی و خیران جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین 350 نفر است و میزان بدهی این تعداد از زندانیان حدود 350میلیارد ریال است.


وی افزود: بیشترین جرم زندانیان جرائم غیرعمد استان دیه، مهریه، نفقه، حوادث ناشی از کار، حوادث رانندگی و مالی است.

این مسئول اذعان کرد: در جشن گلریزان سال گذشته 10 میلیارد ریال کمک‌های مردمی و خیران جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 309 زندانی مالی به میزان بدهی 280 میلیارد ریالی از زندان‌های قزوین آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

آزادی 1500 زندانی جرائم غیرعمد طی 5 سال اخیر
محمدی یادآور شد: از این تعداد زندانیان آزاد شده 302زندانی مرد و هفت زندانی زن بودند که تعداد 20زندانی به دلیل دیه و 289زندانی به دلیل جرائم مالی در زندان تحمل حبس می‌کردند.

وی ادامه داد: این میزان بدهی زندانیان بیش از 130میلیارد ریال توسط گذشت شاکیان با همکاری ستاد دیه و مددکاران زندان صورت گرفت، بیش از 36میلیارد ریال توسط کمک ستاد دیه از محل منابع استانی و مرکز و مابقی نیز از طریق سایر منابع شامل بیمه، اعصار، صندوق تامین، نقدینگی مددجو و وام پرداختی بانک عامل پرداخت شد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین تصریح کرد: در پنج سال گذشته یک هزار و 543 زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک خیران آزاد شدند.

محمدی یادآور شد: از سال 91 تا 95 شاهد آزادی یک هزار و 543 زندانی جرائم غیرعمد به میزان یک هزار و 180 میلیارد ریال بدهی بودیم.

وی ادامه داد: ستاد دیه فعالیت‌های گسترده ای را در جهت آزادسازی زندانیان و فرهنگ سازی در جهت گذشت شاکیان انجام داده که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌آوری کمک 10 میلیارد ریالی خیرین در جشن گلریزان سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..