تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




28مرکز خرید، محصولات کشاورزی را به صورت تضمینی خریداری می‌کند

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1397/03/01 شناسه خبر: 1365685

معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان قزوین:

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی جاری 28 مرکز خرید محصول گندم، جو و کلزای کشاورزی استان رابصورت تضمینی خریداری می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مجید اسماعیلی، معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی قزوین ظهر امروز(سه شنبه) در چهارمین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار کرد: در سال زراعی جاری بیش از بیش از 172 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت محصولات زراعی پاییزه گندم، جو و کلزا رفته است.


به گفته وی؛ از این میزان سطح زیر کشت 45 هزار و 628 هکتار گندم آبی و 91 هزار و 918 هکتار گندم دیم است.

این مسئول افزود: همچنین 23 هزار و 577 هکتار از اراضی کشاورزی استان به جو آبی، سه هزار و 500 هکتار به جو دیم و 7 هزار و 600 هکتار به زیر کشت کلزا رفته است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی جاری 28 مرکز خرید محصول گندم، جو و کلزای کشاورزی استان را به صورت تضمینی خریداری می‌کنند.

اسماعیلی به لزوم ثبت نام کشاورزان در سامانه جامع پهنه بندی اشاره و بیان کرد: در سال زراعی جاری در این سامانه 9 هزارو 280 بهره بردار گندم آبی و 7 هزار و 376 بهره بردار گندم دیم ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین 4 هزار و 780 بهره بردار جو آبی و یک هزار و 333 بهره بردار جو دیم در سامانه جامع پهنه بندی ثبت نام کردند و یک هزار و 270 بهره بردار کلزا نیز در این سامانه ثبت نام کرده اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاروزی استان قزوین اذعان کرد: در سال زراعی جاری با پیگیری و تلاش کارشناسان مسئول پهنه‌ها در سطح مراکز جهاد کشاورزی استان؛ عملیات ثبت مشخصات کشاورزان گندمکار، جو کار و کلزا کار به صورت 100 درصد در سامانه مربوطه ثبت شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه مشکلی در زمان خرید تصمینی محصولات کشاورزی استان وجود نخواهد داشت، افزود: کشاورزان استان می‌توانند پس از برداشت؛ محصولات زراعی خود را به نزدیکترین مرکز خرید پیش بینی شده تحویل دهند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «28مرکز خرید، محصولات کشاورزی را به صورت تضمینی خریداری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..