تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام پروژه‌های نیمه تمام از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان است/ برای تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان فرصت 10 روزه می‌خواهیم

ساعت: 15:11 منتشر شده در مورخ: 1397/03/01 شناسه خبر: 1365699

شهردار زنجان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از برنامه‌های شهرداری زنجان است، اظهار کرد: در همین راستا به مناطق ابلاغ کردیم تا پروژه‌های نیمه تمام خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به معضل سد معبر در شهر زنجان ابراز کرد: در همین راستا جلسات مشترکی با نیروی انتظامی، فرمانداری و اماکن برگزار شده و به نظرم تا زمانی که روند با این اجرائیات باشد، این کار به سرانجام نمی‌رسد.

شهردار زنجان با اشاره به انتشار برخی تصاویر در فضای مجازی در خصوص درز انقطاع با عنوان ترک مربوط به پل سیدالشهدا خاطرنشان کرد: درز انقطاع معمولا دو سه ماه بعد با ورق بتنی پوشش داده می‌شود و قرار بود این کار ظرف 10 روز به اتمام برسد اما به دلیل بارندگی‌های اخیر این اتفاق رخ نداد و پل نیز شب گذشته بازگشایی شده است.

وی با اشاره به طولانی شدن روند اجرای پروژه سبزه میدان گفت: قرار بود یک سری طرح آماده‌سازی شود و به کمیسیون ارجاع داده شود، بخشی از کار را مشاور ما نتوانست تحویل دهد ما سوم خرداد طرح خود را ارائه می‌دهیم، اما درخواست داریم یک فرصت 10 روزه نیز به ما بدهند که پس از آن اجرایی شود.

معصومی با تاکید بر اینکه ما به دنبال تجاری‌سازی در طرح سبزه‌میدان نیستیم، ادامه داد: در واقع سطح و سطوح پیاده راه در حد همان گودبرداری ساخته شده و تجاری سازی نیز در زیرزمین خواهد بود.

وی با بیان اینکه گوبرداری‌های انجام شده در گذشته غیراصولی بوده است، خاطرنشان کرد: معاون عمرانی استاندار زنجان این قول را داده که پس از ارائه طرح در مدت یک هفته کمیسیون ماده 5 را تشکیل و رای را صادر کند.

شهردار زنجان در مورد اجرای طرح سبزه میدان بر اساس طرح تفصیلی اظهار کرد: اگر ما این کار را انجام دهیم، همه آن موارد باید کنار گذاشته و فضای سبز را انجام دهیم و برای تامین بودجه نیز چون محوطه‌سازی است به سهولت قابل تامین است.

وی با اشاره به اینکه راه دوم مواجهه با طرح سبزه‌میدان کم کردن سطح و سطوح تجاری‌سازی مجموعه در حد خاکبرداری‌های فعلی است، گفت: ما حداقل پول زمین خریداری شده در اینجا را نمی‌خواهیم، اما چون برای احداث نیازمند اعتبار هستیم نظر ما این است که که در فضای گودبرداری شده، باید تجاری بسازیم و برای این کار ما گفته‌ایم سرمایه‌گذار طراحی اولیه را انجام دهد.

معصومی با تاکید دوباره بر فرصت دادن 10 روزه برای اجرای پروژه سبزه میدان عنوان کرد: اگر ما از فردا طرحی را اجرایی کنیم، فقط سطح‌سازی می‌کنیم و فرصت تجاری‌سازی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام پروژه‌های نیمه تمام از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان است/ برای تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان فرصت 10 روزه می‌خواهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..