تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صاعقه جان چوپان ۴۵ ساله را در تکاب گرفت

ساعت: 09:32 منتشر شده در مورخ: 1397/03/02 شناسه خبر: 1365820

اصابت صاعقه جان چوپان ۴۵ ساله به نام خالد علیزاده در روستای بلوز از توابع بخش مرکزی شهرستان تکاب که با چند نفر مشغول چرا دام بود را گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شب گذشته اصابت صاعقه جان چوپان ۴۵ ساله  به نام خالد علیزاده در روستای بلوز از توابع بخش مرکزی شهرستان تکاب که با چند نفر مشغول چرا دام بود را گرفت.

نکات ایمنی که هنگام مواجه شدن با صاعقه میتوان به آنها اشاره کرد این است که هنگام صاعقه زیر درختان،روی تپه ها، علفزارهای مرطوب،جاهای بلند ،صخره،کنار لوله های فلزی،دکل مخابرات وبرق برق نباید ایستاد.

در هتگام اصابت صاعقه زیر درختان و روی تپه ها بدترین جای ممکن برای اصابت صاعقه است ودر این زمان ها سریعا باید آن مکان را ترک کرد.

هنگام وقوع صاعقه به صورت چمباتمه نسشته تا در معرض آسیب کمتری باشیم.

صاعقه در بدن به کلیه ها،قلب،ریه وشش ها آسیب جدی زده وداخل بدن سوختگی وسیع وتخریب اندام های داخلی بدن را ایجاد میکند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صاعقه جان چوپان ۴۵ ساله را در تکاب گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..