تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در صادرات رشد نخواهیم داشت/ برخی از مشکلات در داخل ایجاد می شود

ساعت: 12:23 منتشر شده در مورخ: 1397/03/02 شناسه خبر: 1365974

رییس کمیسیون صادرات اتاق گرگان با بیان این مطلب که امسال در امر صادرات رشدی نخواهیم داشت اظهار کرد: متاسفانه برخی مشکلات را در داخل ایجاد می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی صفرنژاد" عضو هیئت رییسه اتاق گرگان  در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی گفت: متاسفانه برخی مشکلات را در داخل ایجاد می کنیم و به بیرون مرز ها هم مرتبط نیست.

وی افزود: کشتیرانی داخلی بر مبنای دلار ۶۲۰۰ تومانی فاکتور می دهد که خود اولین مانع در صادرات است، شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کرایه حمل کشتیرانی هستیم.

رییس کمیسیون صادرات اتاق گرگان خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی ها و موانعی که ایجاد شده است، در صادرات شاهد رشد نخواهیم بود و نباید به این موضوع خوش بین باشیم، مگر اینکه شرایط موجود مورد بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در صادرات رشد نخواهیم داشت/ برخی از مشکلات در داخل ایجاد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..