تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو ۲۸ روزه پروازهای آسمان از فرودگاه بجنورد/ ابطال پرواز بجنورد- تهران در سوم خرداد ماه

ساعت: 09:40 منتشر شده در مورخ: 1397/03/02 شناسه خبر: 1365843

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد اعلام کرد:

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرده است که از دوم تا سی ام خرداد ماه جاری پروازهای مسیر بجنورد- تهران خود را لغو خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، فرشاد ساکنی، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان نیز اعلام کرده است که پرواز سوم خرداد ماه خود در مسیر بجنورد- تهران را لغو خواهند کرد.

ساکنی افزود: دو روز قبل ( 30 اردیبهشت ماه ) شرکت هواپیمایی آسمان طی ارسال نامه ای به فرودگاه بجنورد اعلام کرد که از دوم تا سی ام خرداد ماه جاری پروازهای مسیر بجنورد- تهران را لغو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت علت لغو پروازها را اعلام نکرده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه بجنورد احتمال می دهد لغو پروازها به علت کمبود ناوگان هواپیمایی این شرکت باشد.

افزون بر این وی عنوان کرد: شرکت هواپیمایی ماهان نیز طی ارسال نامه ای به فرودگاه بجنورد اعلام کرده است پرواز روز سوم خرداد ماه مسیر بجنورد- تهران را لغو خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد افزود: این شرکت هواپیمایی نیز علت لغو پرواز را اعلام نکرده است.

به گزارش عصر اترک، به طور کلی، برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر بجنورد- تهران، نشست هواپیما در فرودگاه بجنورد در روز چهار شنبه 11 صبح و برخواست هواپیما از فرودگاه بجنورد به تهران 11.45 دقیقه است.

بر اساس این گزارش، به طور کلی، برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر بجنورد- تهران، طی روزهای 2 شنبه، پنج شنبه و جمعه است که ساعت پروازی این شرکت طی این سه روز، نشست هواپیما در فرودگاه بجنورد ساعت 10 صبح و برخواست آن از فرودگاه بجنورد به تهران ساعت 10.30 دقیقه صبح است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو ۲۸ روزه پروازهای آسمان از فرودگاه بجنورد/ ابطال پرواز بجنورد- تهران در سوم خرداد ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..