تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک‌ربایی زوج بدون فرزند در حرم امام رضا

ساعت24 -زوج جوانی که پس از ازدواج صاحب فرزند نشده بودند حدود 48 ساعت بعد از ربودن کودکی از حرم مطهر امام رضا (ع) به دام قانون افتادند و کودک 1.5 ساله نیز به آغوش خانواده خود بازگشت. محمد پرهام مرادی زاده کودک 1.5 ساله 30 اردیبهشت در حرم مطهر رضوی ربوده شده بود.

به گزارش روزنامه خراسان، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از ناپدید شدن این کودک با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سید جواد حسینی تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند.

این گزارش حاکی است کارآگاهان پس از چندین ساعت رصد های اطلاعاتی شب گذشته موفق شدند زوج جوانی را به اتهام آدم ربایی دستگیر کنند. این زوج که حدود 30 و 23 سال دارند پس از انتشار خبر ربوده شدن محمد پرهام در شبکه های اجتماعی قصد داشتند طی قراری با مادر کودک، وی را تحویل بدهند. کارآگاهان نیز که در تعقیب این زوج بودند آنان را در اطراف میدان توحید مشهد به دام انداختند.

بررسی های بیشتر درباره انگیزه این زوج ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک‌ربایی زوج بدون فرزند در حرم امام رضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..