تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال دارایی مالی در بورس تهران معامله شد

در معاملات روز جاری سرمایه گذاران بورسی بیش از یک هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال دارایی مالی را دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در داد و ستدهای امروز سرمایه گذاران بورس تهران بیش از ۶۴۴ میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال بود و در ۵۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

در بازار روز سه شنبه شاخص کل بورس 2.5 واحد رشد کرد و در رقم ۹۵ هزار و۲۲۹ به کار خود پایان داد. همچنین شاخص بازار اول در حالی ۵۰واحد نزولی شد که شاخص بازار دوم ۲۸۸ واحد رشد کرد.

نماد شرکت های فولاد مبارکه، گل گهر وپتروشیمی جم با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند. در مقابل نماد شرکت های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تبریز، ملی مس و پالایش نفت بندرعباس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث شدند این متغیر رشد بیشترین نداشته باشد.

همچنین امروز گروه های فلزات اساسی، خودرو و فرآورده های نفتی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نماد شرکت های دوده صنعتی پارس، داروسازی ابوریحان، گلتاش، تکنوتار، محورسازان ایران خودروِ، ایران ارقام و گرانیت بهسرام بود.

در مقابل نماد شرکت های سیمان ایلام، قند اصفهان، حمل و نقل پتروشیمی ، معدنی دماوند،آبادگران ایران، آلومراد و لوله و ماشین سازی ایران با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام مس شهید باهنر، اوراق صکوک سایپا، سهام دوده صنعتی پارس، اوراق مشارکت شهرداری شیراز و اوراق مشارکت شهرداری مشهد بیشترین تقاضا را ثبت کردند.

این در حالی بود که گروهی از سرمایه گذاران بیشترین عرضه ها را در اوراق صکوک سایپا و اوراق مشارکت شهرداری تهران داشتند. این نمادها طولانی ترین صف های فروش را داشتند.

بانک صادرات امروز با معامله ۱۲۸ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و واحدهای صندوق امین یکم با معامله ۱۰۹ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال دارایی مالی در بورس تهران معامله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..