تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه نویی: پیشنهاد ذوب آهن و سپاهان اختلاف زیادی نداشت / به کی روش توهین نکردم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه نویی سرمربی جدید سپاهان در گفت و گو با رادیو درباره حضورش در تیم سپاهان گفت: صحبت هایم عین واقعیت است. سال خوبی در ذوب آهن داشتم. از اعضای این تیم تشکر می کنم که در شرایط بد از من حمایت کردم. یکی از روزهای بد من روزی بود که ۴ گل خوردیم و شرایط جدول خوب نبود ولی مجموعه ذوب آهن از من حمایت کردند و از آنها تشکر می کنم. خدا را گواه می گیرم اگر این جابجایی شده است برای دل مردم است. شاید من هم قابل نبودم. این سه روز خیلی تحت فشار روحی قرار گرفتم. مردم اصفهان از من درخواست داشتند. به گذشته برگشتم و دیدم در سپاهان هم شروع خوبی نداشتم ولی مردم حمایت کردند. هر سالی در اصفهان بودم طرفداران احترامم را نگه داشتند.


پیشنهاد ذوب آهن و سپاهان اختلاف زیادی نداشت


سرمربی سپاهان تاکید کرد: در ذوب آهن تیم را با جایگاه دومی تحویل دادم. اختلاف مالی زیادی بین پیشنهاد سپاهان و ذوب آهن نبود. الان هم تیم دوم را داده ام و تیم چهاردهم را گرفته ام. هر مربی دوست دارد برند آسیایی داشته باشد ولی من به سپاهان رفتم. نهالی کاشتیم که بارور شد و نگرش ها عوض شد ولی با خدا معامله کردم! امیدوارم خدا هم کمک کند سپاهان را به جایگاه واقعی برسانم.


به خاطر مردم از ذوب آهن رفتم


او درباره اینکه آذری اصرار داشت ذوب آهن کار را با قلعه نویی ادامه می دهد و اما او به دلیل مسائل مالی از ذوب آهن جدا شده است،اظهار کرد: اصلا بحث بودجه نبود. همه آنچه که ما خواستیم آذری و هیات مدیره انجام دادند. خدا می داند من به خاطر مردم رفتم. از آذری تشکر می کنم. تمام بندهای برنامه ای که به ذوب آهن داده بودم تا قبل از بازی با استقلال انجام شد ولی بعد از بازی آخر در فشار روحی قرار گرفتم و گفتم با خدا معامله کنم.


قلعه نویی افزود: بحث این است که مردم گفتند تیم ما خوب نیست کمک کن. در فضای مجازی و صفحه شخصی من آنقدر آمدند و پیام دادند. ان شاءالله که لیاقت سپاهان و مردم اصفهان را داشته باشیم. ذوب آهن را تیم خودم می دانم. آنجا آرامش داشتم.


از حضور نویدکیا در سپاهان استقبال می کنم


سرمربی سپاهان در واکنش به احتمال حضور محرم نویدکیا در سپاهان به عنوان مربی تصریح کرد: من استقبال می کنم. همیشه بهترین مربیان دنیا از گواردیولا بگیر تا آنجلوتی کسانی بودند که در دوران بازیگری هافبک بازی ساز بوده اند. شک نکنید علی کریمی هم مربی بزرگی می شود. محرم نویدکیا هم یک هافبک بازی ساز بود. هرجا می روم دوست دارم اثرگذار باشم. محرم را می شناسم به خودش بستگی دارد. من به او پیشنهاد داده ام. باید با خودش هم صحبت کنم. محرم با باشگاه حرف هایی زده و باید با او صحبت کنم ببینم درست بوده است یا خیر. این تیم برای محرم است. باید با بازیکنانمان نمادسازی کنیم. مثلا ابراهیم صادقی نماد سپاهان شد. ذوب آهن هم با رجب زاده و قاسم حدادی فر این کار را کرد.


استقلال دو ستون اصلی تراکتور را گرفت


قلعه نویی در واکنش به این سوال که آیا به دنبال انتقال کی روش استنلی مهاجم ذوب آهن به سپاهان است بیان کرد: سال اولی که از استقلال به سپاهان رفتم کدام بازیکن را بردم. حافظه جوان ها یاری نمی کند. خود خسرو و جانواریو نمی خواستند در استقلال بمانند. از خود خسرو بپرسید که کجا داشت می رفت. او گفت نمی خواهم در استقلال بمانم. خودش هم گفت اگر حتی شما مرا به سپاهان نبری، در استقلال نمی مانم.


او درباره این که مانع تمدید قرارداد استنلی با ذوب آهن شده است اضافه کرد: آیا وقتی رفتم تراکتورسازی آندو و جاسم کرار را استقلال از تراکتور نگرفت. این جزو اصول حرفه ای است. یک باشگاه می خواهد تیمش را تقویت کند. استقلال هم دو ستون اصلی تراکتور را گرفت. آیا من جایی گلایه کردم. این کار حرفه ای است.من لیستی از بازیکنان ذوب آهن برای خرید ندارم ولی به مردم دروغ نگوییم.


مطمئن بودم به استقلال می بازیم


سرمربی تیم سپاهان درباره انتقادش از ساکت اظهار کرد: من کمی در این مساله زیاده روی کردم، بعد از دیدن فیلم اعتقادم کمی برگشت. همیشه گفته ام که استقلال و پرسپولیس نماد هستند و باید به آنها کمک شود اما باید از حق تیم خودم هم دفاع کنم. 5 سال پیش افشارزاده 100 میلیون به استقلال نداد اما حالا 50 میلیارد پول به آنها می‌دهند. اگر نگاه سیاسی از روی این دو تیم برداشه شود حتما به مشکل بر می خورند. روز بازی با استقلال وقتی داور را دیدم یقین داشتم که برنده نمی‌شویم. برخی از کارشناسان حقیقت را گفتند و اسیر فضای مجازی نشدند. آنها پنالتی ما را نگرفتند، 2 بازیکن استقلال هم باید اخراج هم می‌شدند. چیزهایی از داور دیدم و 2 بازی قبل او را هم دیده بودم ، مطمئن شدیم داور فدراسیون است و یقین پیدا کردم بازی را نمی‌بریم.

در فضای مجازی به جوان ها خط می دهند


قلعه نویی درباره شعارهایی که در بازی با استقلال بر ضد او داده شد افزود: آن ها هوادار استقلال نبودند،هوادار آنهایی هستند که زنگ زدند و از من عذرخواهی کردند کسانی که در فصای مجازی به جوان های دهه 80 خط می‌دهند حسابشان جدا است. یکی دو نفر هستند که مرتب در فضای مجازی فضاسازی می کنند. دلخوری ام از افتخاری است که ادعا می‌کند مسلمان است و انصافا هم هست، او نباید اجازه بدهد افرادی که بعد از جام حذفی دنبال سهم خواهی از استقلال بودند کنار این تیم باشند. مهدی رحمتی اشتباه کرد و بعد خودش معذرت خواهی کرد. این‌ها قشنگی فوتبال است و بس.

به کی روش توهین نکردم


قلعه نویی درباره چالش میان او و کی روش درباره لیست ملی اضافه کرد: من گفتم لیست تیم ملی را بعد از بازی با ما اعلام می‌کردند، این توهین به کی‌روش بود؟ این درست است که یک آدم عمر و عاصی بیانیه بدهد. منی که بدون قرارداد به تیم ملی رفتم و با همکارانم به مالزی رفتیم و ایثار کردیم غیر ایرانی هستیم و غیرمسلمان هستیم و شما ایرانی و مسلمان هستید .

توانایی وریا را نادیده گرفتند 


سرمربی سابق استقلال درباره بازیکنان خط خورده تیم ملی بیان کرد: من در مورد 3 بازیکن که خط خوردند حرف دارم، من 40 سال است در فوتبال هستم و حق دارم نظر بدهم. ازجلال حسینی ایراد گرفته است که نیمکت نشین بوده است اما حسینی رکورددار لیگ است . علیرضا حقیقی 4 سال پیش در چه تیمی بازی می کرد که دروازه بان اول تیم ملی در جام جهانی گذشته بود. اگر وریا غفوری خط خورد یعنی توانایی او نادیده گرفته شد. همین بلا را بر سر من با خسرو حیدری آوردند. 


انتهای پیام/

اظهارات قلعه نویی درباره حضورش در سپاهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه نویی: پیشنهاد ذوب آهن و سپاهان اختلاف زیادی نداشت / به کی روش توهین نکردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..