تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو: من هنوز ۲۳ ساله هستم!

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره حرف و حدیث های زیادی که اخیرا درباره آینده اش با رئال مطرح شده بود، اظهار نظر کرد.

رونالدو در مصاحبه با روزنامه مارکا اسپانیا ابتدای درباره اینکه آیا او گفته بود که در سن ۴۱ سالگی از فوتبال خداحافظی می‌کند، گفت: من این چنین حرفی زدم؟ الان من از لحاظ بیولوژی ۲۳ ساله هستم! من خیلی خوشحالم که شنبه بار دیگر در یک فینال دیگر حضور خواهم داشت. همه در مادرید با رونالدو هستند هرچند برخی از امور بروفق مراد نیست ولی در کل من احساس می کنم که در مادرید محبوب هستم.

ستاره ۳۳ ساله پرتغالی افزود: در رختکن با همبازی هایم دیدار می کنم و حرف می زنم. من زمان های خوب و بد را از همبازی هایم پنهان نمی کنم. مهمترین چیز این است که من در مادرید خوشحال هستم. پرس با من با دوستی رفتار می کند و او بهترین دوستم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو: من هنوز ۲۳ ساله هستم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..