تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه عسل شنبه پخش نمی‌شود

ماه عسل 5خردا پخش نخواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین دوره مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، از ۴ خرداد تا ۱۷ تیر ماه ۹۷ به صورت زنده از آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به دلیل  همزمانی ساعت بازی ایران- استرالیا با برنامه «ماه عسل»، این برنامه شنبه ۵ خرداد پخش نخواهد شد.

گفتنی است؛ بازی ایران و استرالیا ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. همچنین اولین دوره لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ در قالب برنامه «توپ و تور» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی است که مسابقات والیبال، هندبال و بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران و تیم ملی در سطح آسیا و جهان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه عسل شنبه پخش نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..