تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می‌کنند

وبسایت زیبامون: کدام اشتباهات آرایشی باعث زشت شدن صورت و پیر نشان دادن چهره تان می شوند؟ چگونه از این اشتباهات آرایشی اجتناب کنید؟!

آرایش صورت توانایی عوض کردن کل استایل شما را دارد، اما یک حرکت اشتباه در زدن کرم پودر، کانسیلر یا رژگونه کافی است تا تمام زحماتتان به هدر رفته و پیرتر از سنی که هستید نشان داده شوید. برای مثال، فونداسیون پودری می تواند روی چین چروک ها و خطوط خنده ی صورت بنشیند و آن ها را بولدتر نشان دهد. خب پس چه کار باید بکنیم؟ در ادامه به 5 اشتباه بسیار رایج آریشی که می تواند زشت و مسن تان بکنند می پردازیم.

اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می کنند!

اشتباه آرایشی اول - استفاده ی نادرست از کرم پودر

مدل فونداسیونی که استفاده می کنید - و نحوه ی زدن آن - پایه ی آرایش صورت شما را درست می کند. اگر صورتتان خطوط خنده و چین و چروک داشته باشد، استفاده از فونداسیون مات و پودری می تواند این خطوط را پر رنگ تر و در نتیجه سن تان را نیز بیشتر نشان می دهد. از طرفی اگر کرم پودر را بیش از حد استفاده کنید هم صورتتان حالت کیک می گیرد. به همین دلیل برای رسیدن به آرایش صورت جذاب با حالت نهایی شبنم گونه از فونداسیونی استفاده کنید که سبک بوده و پوشش دهی بالایی نیز داشته باشد. برای ترکیب کردن کرم پودر نیز حتما از بیوتی بلندر ( Beauty Blender ) استفاده کنید. بعد از کانسیلر هم نیازی به زدن پودر تثبیت کننده نیست، چون همان طور که اشاره شد باعث پر رنگ نشان دادن خطوط صورت می شود.

اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می کنند!

اشتباه آرایشی دوم - انتخاب رنگ نادرست برای کانسیلر

کانسیلر بهترین وسیله ی آرایشی برای محو کردن نقاط تیره و حلقه های زیر چشم است، اما انتخاب کردن رنگ مناسب آن خیلی مهم است. وقتی که از کانسیلر در زیر چشمانتان استفاده می کنید، حتما مطمئن شوید که رنگ آن بیش از دو پرده روشن تر از رنگ اصلی پوستتان نباشد، به دلیل اینکه حالت نهایی آن طبیعی نخواهد بود. چون از کانسیلر در کنار کرم پودر استفاده می شود، مقدار اندکی از آن تاثیر خیلی زیادی دارد.

اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می کنند!

اشتباه آرایشی سوم - استفاده ی بیش از حد از رژگونه

شاید فکر کنید که باید از رژگونه به تنهایی روی سیب گونه استفاده کنید و تا جایی که می توانید آن را پر رنگ نمایید. اما این عمل باعث می شود که رنگ گونه ها نه تنها غیرطبیعی به نظر برسد، بلکه خیلی بدمنظر نیز باشد. از رنگ رژگونه ای استفاده کنید که خیلی بولد نباشد و آن را در طول استخوان گونه تا سیب های گونه ادامه بدهید، این حرکت به شما کمک می کند گونه هایی با زیبایی طبیعی و جوان داشته باشید.

اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می کنند!

اشتباه آرایشی چهارم - کشیدن خط لب خارج از خطوط لب ها

در دهه های قبل (دهه 70 - 80 میلادی) کشیدن خط لب در بالای خطوط لب جزو ترندها بود و طرفداران خیلی زیادی داشت. اما امروزه این مد کاملا منسوخ شده است. وقتی از خط لب استفاده می کنید، از رنگی استفاده کنید که با لبتان هماهنگی رنگی داشته باشد و دقیقا خطوط طبیعی لبتان را دنبال نمایید.

اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می کنند!

اشتباه آرایشی پنجم - استفاده از سایه چشم های براق و بولد

اشتباه نکنید، منظور اجتناب از سایه چشم ها و خط چشم ها با رنگ های شاد و براق نیست - اما واقعیت این است که این رنگ ها شما را خیلی نوجوان نشان می دهند. رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی و آبی نفتی خیلی معقول تر می باشند. بهتر است از رنگ های شاد و براق برای کشیدن خط چشمی باریک در پلک بالا استفاده کنید.

اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می کنند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباهات آرایشی که شما را پیر و زشت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..