تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن قادر نیست حادثه‌ای مثل صلح امام حسن(ع) را به ما تحمیل کند +فیلم

دشمن قادر نیست حادثه‌ای مثل صلح امام حسن(ع) را به ما تحمیل کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از خروج رسمی چند روز گذشته آمریکا از برجام توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور،  و اظهارات گستاخانه وی و وزیر خارجه آمریکا (مایک پمپئو) علیه مردم کشورمان، رهبر معظم انقلاب در دیداری که با فرهنگیان داشتند به اظهارات سخیفانه وی واکنش نشان دادند و در مقابل گستاخی‌ها و تهدیدهای ترامپ پاسخ کوبنده‌ای بیان داشتند.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است بخشی از بیانات سالهای گذشته ایشان است که دیدن آن در شرایط فعلی و خروج آمریکا از برجام خالی از لطف نیست. مقام معظم رهبری در این ویدئو این نکته را یادآور می‌شوند که امروز دشمنان اسلام دیگر توانایی این را ندارند که حادثه ای مانند صلح امام حسن (ع) را به ما تحمیل کنند بلکه اگر خیلی فشار بیاورند ممکن است کربلایی دیگر رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

دلیل قابل اعتماد نبودن فرانسه از منظر رهبر انقلاب +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن قادر نیست حادثه‌ای مثل صلح امام حسن(ع) را به ما تحمیل کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..