تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربازان فعلی تراکتور جایی نمی‌روند

بازیکنان سرباز کنونی تراکتورسازی ادامه خدمت شان را در این تیم ادامه خواهند داد.

به گزارش شما نیوز ، این روزها با جدی شدن موضوع واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی نگرانی های زیادی درباره وضعیت بازیکنان سرباز ایجاد شده است. در این باره اگر کل سهام تراکتور به محمدرضا زنوزی واگذار شود، دیگر امکان جذب بازیکن سرباز برای این تیم وجود ندارد و عملا سرباز های لیگ برتری باید در فجر سپاسی، ملوان یا تیم های دیگر دوران خدمت شان رابگذرانند.


از این رو تراکتورسازی همین حالا بازیکنان سربازی نظیر مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی، احسان پهلوان، قائم اسلامی خواه و ... دارد که شایعاتی درباره شان به وجود آمده است. در این شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه در صورت واگذاری کامل تراکتور این بازیکنان باید ادامه خدمت شان را در تیم نظامی دیگری سپری کنند اما طبق کسب اطلاع از مسئولان باشگاه آنها تا پایان خدمت سربازی خود در تراکتور می مانند.


حتی در صورت واگذاری صد درصد باشگاه تراکتورسازی قرار است تمهیداتی اندیشیده شود که سربازان کنونی دچار مشکل نشوند و به کارشان ادامه دهند. 


از سوی دیگر شاید در صورت واگذاری ترتیبی اتخاذ شود که تعداد محدودی بازیکن سرباز درآینده نیز در اختیار تراکتور قرار بگیرند اما این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربازان فعلی تراکتور جایی نمی‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..