تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عجیب سگ حین ورود دزد به خانه! +فیلم

واکنش عجیب یک سگ حین ورود دزد به خانه! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سگ‌ها به عنوان حیواناتی باوفا و باهوش شناخته می شوند. وفای سگ‌ها به صاحبان خود بر کسی پوشیده نیست اما برخی اوقات این حیوانات باهوش کارهایی انجام می دهند که احمقانه به نظر می رسد، مانند سگی که شاهد ورود دزد به خانه ای در ماساچوست آمریکا بود.

ویدئویی که به تازگی  منتشر شده است واکنش عجیب این  سگ در هنگام ورود دزد به خانه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این سگ نه تنها حین ورود دزد به خانه واکنشی از خود نشان نمی دهد بلکه با تکان دادن دم خود به استقبال سارق می رود.

بنا به اعلام پلیس محلی آمریکا این سرقت در ساعت 1.30 دقیقه بعدظهر تاریخ 7 می  انجام شد. سارق پس از برداشتن اشیاء گرانبها در حالی که متوجه دوربین مدار بسته داخل خانه شده بود با پوشاندن صورت خود از خانه خارج شد.

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و با واکنش کاربران همراه بود. برخی از کاربران ضمن دفاع از این سگ گفتند که این سارق احتمالا  یک آشنا بوده و به همین دلیل این سگ با دیدن او واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است؛ جستجوهای پلیس محلی آمریکا برای دستگیری سارق ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

حیرت راننده از مانور یوفوی عجیب با چراغ آبی در آسمان + فیلم

انتهای پیام/

واکنش عجیب سگ حین ورود سارق به خانه خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عجیب سگ حین ورود دزد به خانه! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..