تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک صندوق گنج در باغچه یک زوج جوان!

یک زوج جوان اهل منطقه ای به نام استیتن آیلند در نیویورک در باغچه حیاط خانه شان مقدار زیادی طلا و الماس و پول پیدا کردند.

پیدا کردن و کشف صندوق گنج می تواند برای هر کسی هیجان انگیز و جالب باشد . به تازگی یک زوج جوان اهل نیویورک در کشور آمریکا یک صندوق پر از الماس و طلا کشف کرده اند.

کشف صندوق گنج

ماتیو و همسر ماریا امانوئل اهل ” استیتن آیلند” هنگامیکه مشغول رسیدگی به باغچه حیاط خانه بودند،
با جسمی سخت در دل خاک برخورد کردند که پس از بیرون کشیدنش با رازی عجیب پی بردند.

کشف صندوق گنج

درباره استیتن آیلند بیشتر بدانید

استِیتِن آیلند (به انگلیسی: Staten Island، ترجمه: جزیره استیتن) جزیره‌ای است که در جنوبی‌ترین ناحیه شهر نیویورک و در بخش ریچموند قرار دارد. در سال ۲۰۰۵ میلادی، اداره آمار ایالات متحده آمریکا جمعیت منطقه استیتن آیلند را ۴۴۳٬۷۲۸ نفر برآورد کرد.

منطقه استاتن آیلند بخاطر فاصله تقریباً زیادی که از دیگر محلات کلان‌شهر نیویورک دارد و بخاطر دارا بودن کمترین میزان جمعیت میان پنج محله شهر نیویورک، به «محله فراموش شده» در میان اهالی نیویورک شهرت دارد.

کشف کردن گنج

راز نهفته در خاک این خانه ،گنجی گرانبها مربوط به سال ۲۰۱۱ است که تا امروز صاحبش از سرنوشت آن بی خبر بود و رسیدگی به این باغچه موجب بر ملا شدنش گشت.

آنچه کشف شد یک گاوصندوق محتوی تعدادی :

الماس ، مقداری طلا ، سنگ یشم ، یک یادداشت و همینطور چهل هزار پوند بود.
این زوج پس از خواندن یادداشت متوجه آدرسی در نزدیکی خانه شان شدند و که بعد از مراجعه به صاحبان آن خانه رازی دیگر برملا شد.

ماتیو پس از پرس و جو متوجه شد که گاوصندوق متعلق به آنهاست و سال ۲۰۱۱ به سرقت رفته است.

در ادامه تصاویری از این گنج می بینید.

کشف صندوق گنجکشف کردن صندوق گنجکشف صندوق گنجصندوق گنجکشف صندوق گنجکشف صندوق گنج در باغچه

باشگاه خبرنگاران جوان – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک صندوق گنج در باغچه یک زوج جوان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..