تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکفر: آمدن قلعه‌نویی خواست همه بود

به گزارش شما نیوز ،منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص عقد قرارداد با امیرقلعه نویی گفت: بله قرارداد 2 ساله با ایشان امضاء کردیم.


وی ادامه داد: آمدن قلعه نویی به سپاهان خواست همه بود و این اتفاق افتاد و امیدواریم تیم سپاهان به یکی از قدرت های فوتبال ایران در فصل آینده تبدیل شود.


نیکفر در خصوص دلیل طولانی شدن روند مذاکرات نیز تصریح کرد: نه فکر نمی کنم طولانی شده باشد؛ به هر حال آقای قلعه نویی مسابقه داشت و بعد از آن هم یک سری کارهایی که داشت که باید انجام می داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد رقم هایی که در برخی رسانه ها مطرح شده بود و اینکه آیا شرایط مالی دلیل به طول انجامیدن مذاکرات بوده یا خیر، عنوان کرد: نه عددهایی که مطرح می شود صحت ندارد، ولی به هر حال توافق خوبی صورت گرفت.


نیکفر همچنین در مورد دستیاران قلعه نویی نیز گفت: دستیاران قلعه نویی با نظر خود مربی انتخاب می شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکفر: آمدن قلعه‌نویی خواست همه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..