تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۰ اثر برگزیده موزه امام علی (ع) از گنجینه بیرون می آید

۱۱۰ اثر برگزیده موزه امام علی (ع) از گنجینه بیرون می آیدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاهی از ۱۱۰ اثر منتخب گنجینه موزه هنر‌های دینی امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان برپا شده است.

آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه از میان ۸۰۰ اثر مرتبط با امیرالمومنین علی (ع) موجود در گنجینه موزه هنر‌های دینی امام علی (ع) انتخاب شده و شامل آثاری در قالب نقاشی و خوشنویسی است.

حبیب‌الله صادقی، علی وزیریان، ناصر پلنگی، کاظم چلیپا، مصطفی گودرزی، عبدالحمید قدیریان، غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، محمد سلحشور، حمید عجمی، نصرالله افجه‌ای، امیر احمد فلسفی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند تا پایان خردادماه به موزه هنر‌های دینی امام علی (ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

در ماه رمضان از موزه هنرهای دینی امام علی (ع) دیدن کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۰ اثر برگزیده موزه امام علی (ع) از گنجینه بیرون می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..